Escain Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 Grym låt, grym video och en så fruuuktansvärt söt tjej :,)Fett grymt! Fast nu vill jag slåss med någon. Alldeles pumpad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Fett grymt! Fast nu vill jag slåss med någon. Alldeles pumpad! Soundtracket till alla mina våldsfantasier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Soundtracket till alla mina våldsfantasier.RAAAAAAAAAAAWR Fuck yeah! *hoppar omkring som en jävla idiot*Fortfarande på humör för att slåss! Lägger till låten i min Battle-spellista på iPoden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 RAAAAAAAAAAAWR Fuck yeah! *hoppar omkring som en jävla idiot*Fortfarande på humör för att slåss!Jag är redo. Bring it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Jag är redo. Bring it.Inte i denna tråden, vi lär spåra ur den! Och då är det det bästa scenariot. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Inte i denna tråden, vi lär spåra ur den! Och då är det det bästa scenariot. :mellow:Hahahahahaaaaaaaaa, kaos och ruiner följer våra spår, en tjock stank av blod och bränt kött sträcker sig milslånga avstånd efter vår framfart. Men vi lever fortfarande båda två. Det här är inte över än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Hahahahahaaaaaaaaa, kaos och ruiner följer våra spår, en tjock stank av blod och bränt kött sträcker sig milslånga avstånd efter vår framfart. Men vi lever fortfarande båda två. Det här är inte över än. För att inte förglömma alla kärleksfullt lemlästade kroppar som beströdde vägen innan vi tog steget till massförstörelse...<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 För att inte förglömma alla kärleksfullt lemlästade kroppar som beströdde vägen innan vi tog steget till massförstörelse...<3Jag lämnade dig någonting alldeles speciellt. <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Jag lämnade dig någonting alldeles speciellt. <3Awww, du är så omtänksam! :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Sigur Rós är i farten. Lite då och då kommer de släppa en video med en låt från deras kommande skiva. "Sigur Rós 'Valtari' Mystery Film Experiment: The series of 12 films is launched today with a film to the track 'Ég anda' from Ragnar Kjartansson. Films will then be rolled out every couple of weeks beginning the Monday after album release, & extending through the summer in what will hopefully be a dizzying array of stylistic approaches and end results" Första! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2012 Jag som just börjat lyssna på dem. Najs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Helt klart taggad för nya Sigur Rós. Och Tallest Man on Earth's senaste läckte ju igår, så nice stuff. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg