Poesi Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Tallest Man on Earth's senaste läckte ju igår, så nice stuff. :)Va? Visa mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Fick albumet av en polare via dropbox, men kan tänka mig att skivan dyker upp här och där framöver, folk brukar inte vara sega när det kommer till fildelning. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 YEEEEEEEEEAAAAHH SIGUR RÓS! :D Av vad jag hört hittills (vilket är typ två låtar) så låter det mer ambient än tidigare skivor, mer flytande och formlös än exempelvis Ágætis Byrjun.. vilket inte behöver betyda att det är sämre. Men jag tycker om Sigur Rós med mer trummor, långa, utdragna stycken som gradvis stegrar och slutar upp i ett explosivt klimax. Untitled #8 (Popplagið) och Festival är utmärkta exempel på vad jag tycker om mest med Sigur Rós. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Enligt vad jag hört så är ( ) den skivan som Valtari ska låta mest som, även om den är mer ambient. Eftersom ( ) är min favoritskiva så låter det helt klart intressant. För övrigt tycker jag Untitled VII är deras bästa låt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 23 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2012 Yes, ( ) och Ágætis Byrjun är de jag håller högst. :) Untitled #7 påminner mig om Radiohead. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 (redigerat) Lyssnat på Tallest Man on Earth's senaste - "There's No Leaving Now" 5-6 gånger nu, tror faktiskt det är hans bästa skiva hitills. Och det säger en del med tanke på hur mycket jag älskar The Wild Hunt. (Även Shallow Grave är fantastisk) Beställde precis deluxe-bundeln med CD, Vinyl och några affischer om jag inte minns fel. Även någon '7 singel. :) Redigerat 25 Maj 2012 av Xenophobia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Cut the kids in half. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Monkey, killing monkey, killing monkey Over pieces of the ground Silly monkeys give them thumbs They forge a blade And when there's one they're bound to divide it Right in two Right in two Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Grattis på födelsedagen, Lifelover! http://open.spotify.com/track/2oMMF2MdW7FD77P81000eU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Åh fan, fyller du år? Grattis! :D Jag har tyvärr inga presenter, men jag kan bjuda in Nick Cave att sjunga en låt för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 (redigerat) Avundsjuk man blir på sin bror som kommer få att höra Dropkick Murphys live för han arbetar åt peace and love! Redigerat 25 Maj 2012 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2012 Tack, Juicelol och Whore. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg