Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Känner att jag borde uppdatera mitt tröjsortiment.

Snabbfundering över motiv jag borde ha: Bowie, Al Stewart, Stones, Mott The Hoople, Staffan Hellstrand, Roy Orbison, Sigur Rós, The Cranberries... se det som en önskelista. :P

EDIT: Ändrade lite.

Redigerat av Juicelol
Skrivet

Har en hel del bandtröjor, är väl det jag använder mest.

Några jag vet på rak arm:

*Pendulum

*Opeth

*Pain of Salvation

*Amplifier

*Eisley

*Porcupine Tree

*Riverside

Skrivet

Jag har bara en "bandtröja".

Det är en med slash på. Den är lite för stor

Jag hittade häromdan ett fåtal häftiga Thin Lizzy tröjor, men eftersom jag är ganska smal däruppe och är tjej så hittade jag inga snygga som passade :/

Men jag har många jag suktar på :) Ska leta upp någon bra rockaffär, någon som har nåt tips?

Skrivet (redigerat)

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14976788.ab

Vad de menar när de säger "Vi är glada att vi har så många artister som verkligen inte är för fina för Allsången" måste vara att de är glada över att ha artister som är tillräckligt mediakåta för att vara med.

Edit: Och sen när är det en plikt att vara med i Allsång på Skansen?

Redigerat av Guggo
Skrivet

"– Av något skäl har de fått för sig att de inte vill vara på Allsångens scen. Det är tråkigt att de inte kommer till den scenen som är en nationalscen för den musik de representerar. Men det är deras val, säger Gunilla Nilars, projektledare."

Alltså, va? Sicket ägg. Jag associerar knappast varken Kent, Winnerbäck eller Ulf Lundell med Allsång på Skansen. Snarare tvärtom.

Skrivet

Madonna och Coldplay ville inte vara med i vårt FANTASTISKA PROGRAM och uppträda med SUPERTALANGER SOM SEAN BANAN?! VAFALLS?!

• Skapa ny...