Poesi Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 (redigerat) Känner att jag borde uppdatera mitt tröjsortiment. Snabbfundering över motiv jag borde ha: Bowie, Al Stewart, Stones, Mott The Hoople, Staffan Hellstrand, Roy Orbison, Sigur Rós, The Cranberries... se det som en önskelista. :P EDIT: Ändrade lite. Redigerat 10 Juni 2012 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 (redigerat) http://img403.imageshack.us/img403/6418/sam0250e.jpg Den enda bandtshirten jag har just nu, hade en Slipknot/Slayer hoodshirt en gång i tiden, men tyget blev helt cp så det kändes tillslut så konstigt att jag blev äcklad av att ha på mig den tröjan. Har ett par tv-spels tshirts tho. Redigerat 10 Juni 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Hade också en Slayer-hoodie förut, med ett upp och nervänt pentagram på baksidan hehe. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 Enda band t-shirten jag har är en med SOAD tryck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 This is the time of the revolution Cooking the next step Converting vegetarians Minding the gap since 1996 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2012 http://www.cmdistro.com/images/xlarge/PKG000835.jpg Kung av bandtröjorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Har en hel del bandtröjor, är väl det jag använder mest. Några jag vet på rak arm: *Pendulum *Opeth *Pain of Salvation *Amplifier *Eisley *Porcupine Tree *Riverside Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Jag har bara en "bandtröja". Det är en med slash på. Den är lite för stor Jag hittade häromdan ett fåtal häftiga Thin Lizzy tröjor, men eftersom jag är ganska smal däruppe och är tjej så hittade jag inga snygga som passade :/ Men jag har många jag suktar på :) Ska leta upp någon bra rockaffär, någon som har nåt tips? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Mina Radiohead-tröjor kom idag! Jag är lättad över att dom inte var för stora trots large, också. Imorgon kommer jag ha We Suck Young Blood-tröjan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 (redigerat) http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article14976788.ab Vad de menar när de säger "Vi är glada att vi har så många artister som verkligen inte är för fina för Allsången" måste vara att de är glada över att ha artister som är tillräckligt mediakåta för att vara med. Edit: Och sen när är det en plikt att vara med i Allsång på Skansen? Redigerat 14 Juni 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 14 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 "– Av något skäl har de fått för sig att de inte vill vara på Allsångens scen. Det är tråkigt att de inte kommer till den scenen som är en nationalscen för den musik de representerar. Men det är deras val, säger Gunilla Nilars, projektledare." Alltså, va? Sicket ägg. Jag associerar knappast varken Kent, Winnerbäck eller Ulf Lundell med Allsång på Skansen. Snarare tvärtom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2012 Madonna och Coldplay ville inte vara med i vårt FANTASTISKA PROGRAM och uppträda med SUPERTALANGER SOM SEAN BANAN?! VAFALLS?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg