Hoppa till innehåll

Musikchatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Melissa Horn är okej, den låten du tog med Guggo är väl inte den bästa, men jag är lite svag för henne.

Winnerbäck tycker jag är riktigt bra !

Haters gonna hate

Oväntat från dig, men kul att veta att man i alla fall inte är ensam om det i Musikgruppen. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Melissa Horn är okej, den låten du tog med Guggo är väl inte den bästa, men jag är lite svag för henne.

Winnerbäck tycker jag är riktigt bra !

Haters gonna hate

Någon polare länkade den på facebook (tillsammans med superdjupt citat ur texten såklart). Det var så jag kom in på hela grejen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Gish på vinyl idag, 119 kr så rätt najs pris. :) Har beställt Mellon Collie med (som pressades igen nu förra veckan om jag inte minns fel) som förhoppningsvis kommer snart. Arg att jag missade Bengans erbjudande med Siamese Dream på vinyl för ~119 kr också, nu kostar den 350kr eller något. Får plocka upp den i framtiden någon gång. Adore släpps nästa år tror jag, blir najs.

 

För er som inte har någon aning om vad jag pratar om så säger jag bara Smashing Pumpkins. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köpte Gish på vinyl idag, 119 kr så rätt najs pris. :) Har beställt Mellon Collie med (som pressades igen nu förra veckan om jag inte minns fel) som förhoppningsvis kommer snart. Arg att jag missade Bengans erbjudande med Siamese Dream på vinyl för ~119 kr också, nu kostar den 350kr eller något. Får plocka upp den i framtiden någon gång. Adore släpps nästa år tror jag, blir najs.

 

För er som inte har någon aning om vad jag pratar om så säger jag bara Smashing Pumpkins. ;)

350 spänn för en vinyl? Är inte det ett ganska högt pris?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

350 spänn för en vinyl? Är inte det ett ganska högt pris?

Jo det är relativt dyrt. Normalt sett ligger de på 200-250kr kanske, lite billigare om man har tur. Vet inte varför den är så dyr (har inte läst på), däremot kan tilläggas att Mellon Collie är ett dubbelalbum och kommer innehålla 3 vinyler (och kostar 249 kr) medans Siamese Dream är ett vanligt album och kostar 100kr mer. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aldrig varit ett fan av Springsteen, menar inte det som något negativt utan att jag bara inte har lyssnat in mig på hans musik. (Bortsett från några hits man har hört)

Har dock väldigt stor respekt för han som artist, och det är imponerande att köra över 3 ½ timme när man är 62 bast. Så kan tänka mig att det var bra, såg att spelningen fick 6 av 5 i Expressen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...