Hoonigan Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 Foo Fighters: Back and Forth om en halvtimme på 6an! sitter hos min mormor å morfar som inte har sexan... fuck... 32 mil hem... FUCK! JÄVLA STOCKHOLMARE!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2011 sitter hos min mormor å morfar som inte har sexan... fuck... 32 mil hem... FUCK! JÄVLA STOCKHOLMARE!...Du borde ladda ner den eller hyra den, otroligt bra hittills. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 Får göra det när jag kommer hem! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 28 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2011 Någon som vet om denna gitarr är köp värd? för den var ju inte dyr direkt. http://www.blocket.se/stockholm/Epiphone_L...m?ca=11&w=1 Tittade på blocket nu när jag ändå är i stan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 1 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2011 På söndag är det "The big 4" på SVT2 kl 18:00 till 21:00 och efter det på SVT1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 2 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 På söndag är det "The big 4" på SVT2 kl 18:00 till 21:00 och efter det på SVT1Nice! =DDet måste ses. Aftonbladet har släppt ut en tidning om the big four, de har intervjuat the big four + Graveyard, Amaranthe, Sabaton, Opeth och Slipknot. Den var bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2011 Upptäckte att det går en film (drama) om Serge Gainsbourgs liv på canalplus. Den var halv vägs när jag såg den, så jag tänkte nog titta på hela någon gång. Såg bara en liten snutt när Serge spelar J'taime moi non plus för sin producent för första gången. Verkade rätt bra faktiskt :D Gainsbourg- Ett legendariskt liv heter den. Orginalet Filmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Det är ju mannen som för tillfället pryder min avatar! :D Jag är jävligt sugen på att se den, gillar hans musik som fan och han verkade vara rätt badass överhuvudtaget. Jag är så jävla svag för dokumentärer/biopics om musiker; Såg både "When You're Strange" och "The Doors" nyligen, båda om Jim Morrison från The Doors. Den förstnämnda är en dokumentär och helt klart sevärd tycker jag, den senare är en spelfilm av Oliver Stone och sög rätt rejält. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 En av de bästa filmerna om musiker jag har sett var faktiskt Ray, om Ray Charles. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 3 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2011 Den har jag nog sett för längesedan.. minns inte vad jag tyckte. Kommer bara ihåg scenen när han räknar pengar och inser att han blivit lurad. Har I'm Not There liggande också, fem skådisar gestaltar fem skepnader av Bob Dylan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2011 Jamie Foxx var grym som Ray Charles. Och jag skall nog se The kids are alright också. Det är rätt underligt att jag inte sett den än :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 5 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2011 walk the line om johnny cash liv är jävligt bra också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg