Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Du är trendig. Duh, alla vill ju vara som den obarmhärtigt coole och oförklarligt mystiske Whore. Whore du visar ju inte heller din ålder. <_< Folk tror väl att dom är mer intelligenta eller något när dom inte visar sin unga ålder, har faktiskt ingen aning varför man inte skulle vilja visa sin ålder.Jag har alltid dolt min ålder, men så plötsligt så är det två till som samtidigt tar bort hur gamla de är. Blev bara nyfiken. :D Jag skulle väl säga att det är tvärtom, man framstår som mer mogen om man skriver intelligenta saker trots att man är såpass ung. Själv väljer jag att dölja min ålder eftersom jag inte vill att min identitet blir känd för någon jag inte vill ska veta vem jag är. Vet jag ditt födelsedatum och ungefär var du bor är det lätt att ta reda på ditt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Jag respekterar andras val, så okej. :) Och jag håller med, tänkte också det, alltså det som är tvärtom. Jag heter Johannes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Jag respekterar andras val, så okej. :) Och jag håller med, tänkte också det, alltså det som är tvärtom. Jag heter Johannes.Hej Johannes. Bara för att provocera, jag har dolt min ålder med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Folk tror väl att dom är mer intelligenta eller något när dom inte visar sin unga ålder, har faktiskt ingen aning varför man inte skulle vilja visa sin ålder.Tvärtom så har jag alltid varit emot fördomar vad gäller ålder, och jobbat emot det. Däremot får jag ofta höra att jag verkar mycket äldre än jag är, särskilt IRL, och jag tänker nu att det är roligare att låta folk bilda sin egen uppfattning om mig utifrån vad jag säger, eftersom jag tror att "P14" gör att man utgår ifrån stereotypen för en fjortonåring. I vilket fall som helst så kan man utifrån vad jag säger om gymnasium och så lätt räkna ut ungefär hur gammal jag är, så det spelar nog ingen större roll.Alltså: min identitet här på forumet är "Juicelol", inte "Juicelol, en pojke på fjorton år". Precis som jag sällan säger "Hej, jag heter Edvin och är en pojke på 14 år." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Det var så Draghon spårade min identitet! Alex heter jag. Det visste du redan (och Draghon, Guggo, purjo, Dave, Proccito och Jojjen), men Juicelol har jag inte presenterat mig för än! :D Angenämnt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) Lite störande att åldern måste stå bredvid namnet, vore bättre om det bara visades i presentationen. Eller under avataren där "Från:" och allt det där står. Redigerat 1 Augusti 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Nöjet är helt på min sida, Alex. Fast vänta, varför skulle jag vilja att det var det? Det skulle ju innebära att du inte hade något som helst nöje i att träffa mig. Sicken konstig fras. Nåväl. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Det var så Draghon spårade min identitet!Mja, du gav knappast mig någon challenge alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 ... dessutom gillar jag att låta folk gissa. :D Både IRL och på internet brukar det vanligtvis vara mellan 18-20+, haha. Hej, jag heter Alex och är en 17-årig grovhuggen karlakarl, jag konsumerar tobak och hembränt som om det vore kakor och mjölk och har blodiga slagsmål med björnar på väg till skolan. Trevligt att råkas! Edvin, bor du i närheten av Stockholm? Du säger att du bor i skogen och då tänker jag instinktivt Norrland, men det känns lite otroligt att du bor där uppe och sedan åker ända ner till Skeppsholmen för en spelning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) Bara för att vi glider ifrån ämnet musik en smula, sticker jag in med ett mästerverk från Gallaghers första skiva. Njut. Jag bor typ 8 mil söder om Stockholm. :P Dessutom står det faktiskt att jag är från Freecloud. Jag har vilda ögon. Redigerat 1 Augusti 2012 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Tycker det känns lite löjligt att dölja sin ålder, mest för att ingen egentligen bryr sig om hur gammal man är, utan man går förmodligen mer på vilka som är sköna snubbar att prata med. I dunno. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Den var rätt nice faktiskt, lättlyssnad men inte på ett intetsägande sätt... Mina favoriter är samma som dina, Thunder Road, Born To Run och Jungleland, det var de låtar som satte sig direkt. :) Fortsätter snart med The River! :D Ah, The River. Bäst enligt mig är titelspåret (The River...), Hungry Hearts, Out in the Streets och Drive all Night. Honorable mention till Ramrod. Efter The River föreslår jag Born in the U.S.A! En konsert som inte slutar i eldstorm och kaos betyder att ni kunde gjort bättre ifrån er! Nej men, med tanke på alla som var helt lyriska efteråt önskar man ju att man varit där och kunnat återvända hem under lyckorus som ett konverterat Bruce-fan. Jag får kasta mig över nästa chans som dyker upp istället. :DEn Brucespelning kan bara sluta i lyckokaos. Alla hans fans är glada och snälla! Och ja, som vanligt var alla som hade varit där helt till sig. Till och med enligt Bruces egen hemsida var lördagen en av hans bästa konserter någonsin. För övrigt, jag har en vän som arbetar på säkerhetsbolaget som har hand om i princip all större konserter och evenemang i Sverige (han var tvungen att stå på scenen och vakta i lördags, stackarn...) så är hårdrockskonserter lungast (Metallica, Megadeth osv). Koserter som typ Springsteen där en stor del av publiken är lite äldre är också relativt lugna, men det är alltid medelålders män som skall visa att de är viktiga/duktiga och tjafsa och hålla på. Konserter med stor del unga (Madonna tex) är jobbiga för att småtjejer är dumma i huvudet. Värst är hip hop konserter... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg