Hoppa till innehåll

Musikchatt


Guggo

Rekommendera inlägg

Tycker det känns lite löjligt att dölja sin ålder, mest för att ingen egentligen bryr sig om hur gammal man är, utan man går förmodligen mer på vilka som är sköna snubbar att prata med.

 

I dunno.

Tror precis tvärtom. Nu är du 20 och jag är 18 så vi är förhoppningsvis såpass mogna att det inte spelar nån roll för oss hur gammal den personen vi snackar med är, men det är ju runt 16 år som man tror sig vara vuxen och är full med fördomar. Jag vet iaf att jag själv gärna hackade ner på 14 och neråt under mina mellan-tonår. I själva verket var det man själv som var omogen. Så jag tror att det hjälper en hel del att dölja sin ålder på nätet om man inte vill ha dom fördomarna.

 

Jag gör som Joslol och lägger även jag in en liten snutt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sitter och kollar på lite videos från Maidens spelning på Ullevi förra året som jag var på, och även fast jag inte i vanliga fall lyssnar på dem så måste det ha varit bland det häftigaste och roligaste jag hittills gjort i mitt liv. Att stå i där mitt bland alla 50 000 personer som sjunger med i introt på Fear of the Dark så att det hörs över hela stan i Göteborg, bara att tänka tillbaka på det gör att jag får rysningar! :D

 

Redigerat av Fjeddo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...