Signify Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Sen kan det vara skillnad på att dra igenom t.ex. Neil Youngs diskografi på 33 skivor, Radiohead's på 8 skivor eller Merzbow's på 264 studioskivor. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Hehehe. Jag brukar börja med dem som fått bäst betyg av kritiker och fans. Och arbetar mig sedan därifrån. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Jag gillar spellistor, eftersom det kan vara så att man inte gillar alla låtar på en skiva. Om jag till exempel vill lyssna på Bob Dylan, så sätter jag hellre igång den här än någon skiva som jag vet innehåller några låtar jag tycker är bra, en som är skitbra och några som är rätt mediokra. Apropå den diskussionen som förts lite här och var på sistone. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Mysigt, jag addar dig :rambo: Signify, vad heter du på Skype?Ganska säker på att jag lade till dig faktiskt, Zantera heter jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Jahapp. Har suttit här och lyssnat på Chopin i flera timmar nu, börjar så smått inse att jag inte gör något annat och därför borde gå och lägga mig. Flashspel och cracked-artiklar börjar bli tråkiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 8 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2012 Det har nästan blivit en vana att lyssna på hans nocturner sent om nätterna, det är ju bokstavligen nattmusik så. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Tycker mycket om Fantasie, det var den första jag valde att lyssna på av Chopin (mest lockande titel), och sen är jag på nåt sätt bestämt mig för att den är extra bra. :P Bra är den i alla fall. God natt! http://open.spotify.com/track/5gRvoEsVogtFVyeFudd5da Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 Fantasy är nice. Chopin är nice. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 (redigerat) Mmm, Chopin~ <3 Jag lyssnar gärna på hans kompositioner inför sängen, men jag kan inte ens lyssna på Nocturnes när jag ligger i sängen och försöker sova. Minsta lilla uppgång i fart gör att mitt hjärta börjar slå snabbare, vilket väcker mig. :/ Redigerat 9 Augusti 2012 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2012 (redigerat) *spelar banjo* Jag ska nog försöka lyssna på Regina Spektor, då. Gillar Samson som jag lärde mig till ett prov, men annars har jag knappt hört henne. Börjar med All The Rowboats! Jag gillar att hennes berättande texter är så unika, det är inte många musiker som kan sjunga om sin uppväxt i Sovjetunionen. Redigerat 10 Augusti 2012 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 (redigerat) Samson riktigt bra. Nya skivan (What we saw from the cheap seats) är bra, men inte lika bra som Fidelity (skivan med bla. Samson) imo. All the Rowboats har en cool video också. Edit: Och det här inlägget var ett svar på Juicelols inlägg om Regina Spektor, men det flyttades till Radiohead-tråden :( Redigerat 10 Augusti 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Edit: Och det här inlägget var ett svar på Juicelols inlägg om Regina Spektor, men det flyttades till Radiohead-tråden :(Förlåt Guggo, jag hade för roligt! :( Vår käre Juicelol har dock editat sitt inlägg ovanför ditt, så allting funkar som det ska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg