Poesi Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 men inte lika bra som Fidelity (skivan med bla. Samson) imo.Den heter ju Begin To Hope. Fidelity är första spåret, som även släppts som singel. B-sidorna är Music Box och December. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Mm, just det. Blandade ihop den med singeln ( ), kollade igenom skivorna på spotify lite kvickt för namnet. Bra är den i vilket fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 *spelar banjo*Jag ska nog försöka lyssna på Regina Spektor, då. Gillar Samson som jag lärde mig till ett prov, men annars har jag knappt hört henne. Börjar med All The Rowboats! Jag gillar att hennes berättande texter är så unika, det är inte många musiker som kan sjunga om sin uppväxt i Sovjetunionen.Åh, jag gillar också Regina Spektor. Hon har ett antal grymma låtar. Det var med Spotify jag lärde mig att hon hade många andra bra låtar också, och inte bara "fidelity". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Iggy & the fucking Stooges på Gröna Lund, bästa jävla konserten jag varit på. Fyfan vilket ös. B) Det var ta mig fan gudomligt, förutom en sak jag kommer gräma mig över resten av mitt liv: När de körde "Shake Appeal" bjöd de upp folk på scenen, och när jag var halvvägs över staketet kom en horunge till vakt och tryckte ner mig igen. :( Jag MÅSTE se dem igen, kosta vad det kosta vill, för jag ska fan i mig röra vid Iggy innan jag (eller han) dör. Men helvete vad grymt det var. Publiken flippade helt när de körde I Wanna Be Your Dog, jävlar vilket drag! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Iggy & the fucking Stooges på Gröna Lund, bästa jävla konserten jag varit på. Fyfan vilket ös. B) Det var ta mig fan gudomligt, förutom en sak jag kommer gräma mig över resten av mitt liv: När de körde "Shake Appeal" bjöd de upp folk på scenen, och när jag var halvvägs över staketet kom en horunge till vakt och tryckte ner mig igen. :( Jag MÅSTE se dem igen, kosta vad det kosta vill, för jag ska fan i mig röra vid Iggy innan jag (eller han) dör. Men helvete vad grymt det var. Publiken flippade helt när de körde I Wanna Be Your Dog, jävlar vilket drag! :gitarr:Neeeeeeeeeeeeeej fan vad det måste suga getpung! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Det gjorde det... Det var nästan precis i början av konserten också, så jag tänkte att han kanske skulle göra det igen. Jag stod längst fram och väntade på en invit upp, men det hände aldrig. :( Hursomhelst var det helt sjukt jävla nice. Jag var där tre timmar innan och ändå fick jag inte plats längst fram (till en början :)), vissa hade väntat där sedan klockan 11 och konserten började vid 8, haha. Men det var fan det grymmaste jag varit på. Fyfan vad kort Iggy är förresten, han kan inte vara mer än 1.70... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Fyfan vad kort Iggy är förresten, han kan inte vara mer än 1.70... :D <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 <_<Awwww, känner sig någon träffad? :D *klappar stackars Guggo* Jag är en kvinna, jag har nått en fullständigt acceptabel höjd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Hahahaha, kollade precis upp det. 5'7" är han, vilket är ~170.18 cm. :D Bra gissat. Guggo, jag hade gissat att du var längre än 1.70, hehe. Det var ingenting som slog mig när vi sågs iaf. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 (redigerat) Det är jag visserligen. Men inte jättemycket...! Det måste vara min pondus som gör det B) Redigerat 10 Augusti 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Säkerligen B) Hehe, kollade på videos från förra gången jag var på konsert på Grönan. Försök hitta Whore! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Nu ska man svara på flera grejer här. Låt se: Vad roligt, Whore, att höra om konserten. Trist att du inte fick gå upp på scen. Vad roligt, Guggo, att höra att du är kortare än jag. :D Nej, Whore, jag kan inte känna igen dig i en flock av bakhuvuden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg