Hoppa till innehåll

Musikchatt

Guggo

Rekommendera inlägg

Det enda jag har att gå på är att han sade för ett tag sedan att han är rödhårig. Det står ju en väldigt rödhårig pojke och hoppar ganska långt till höger ur kamerans synpunkt, gissar på honom. Annars har jag faktiskt ingen aning. :P

Förresten, får man fråga Guggo och Whore när ni två sprungit in i varandra? Ni bor väl ca 40 mil från varandra, ändå?

EDIT: "Setts", var det visst. Men ändå.

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda jag har att gå på är att han sade för ett tag sedan att han är rödhårig. Det står ju en väldigt rödhårig pojke och hoppar ganska långt till höger ur kamerans synpunkt, gissar på honom. Annars har jag faktiskt ingen aning. :P

Förresten, får man fråga Guggo och Whore när ni två sprungit in i varandra? Ni bor väl ca 40 mil från varandra, ändå?

Guggo och Whore (och jag, men jag har träffat Whore innan) träffade varandra när Whore var i Göteborg en sväng. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rätt gissat Juicelol B) Det var också en helgrym konsert, inte riktigt samma kaliber som The Stooges men nästan. Lika stor ösfaktor iaf. :D

Jepp, för ett par veckor sedan befann jag mig i Göteborg varpå vi planerade en träff, vilket var jävligt nice. Tanken var att även purjo skulle dyka upp men han fick tyvärr förhinder. Jag ville ju se dig på The Stooges-konserten men du ville ju inte komma. :( Synd, du missade verkligen något! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah, tänkte att det kanske var något sådant. Men av någon anledning trodde jag att det var Draghon som var i Stockholm när hon och Whore träffades.

och Guggo, snälla, börja inte tala om årets sommar som "i somras" än! Vänta åtminstone tills halva september gått. :(

Som sagt, jag hade säkert uppskattat konserten. Det finns tusentals konserter som jag säkert skulle uppskatta. Det gäller att välja de bästa, jag skulle gärna ägna tid åt att se alla men det är knappast hållbart ekonomiskt. :P

I say Musikgruppen-meet i Stockholm, någon gång!

Bara för att ni pratat så mycket om Regina Spektor på sistone ska jag tanka några album och lyssna. :D

Började lyssna på alla hennes album i en spellista idag (förlåt Signify), jag skulle säga att alla album har såväl guldkorn som rötägg. Bara att pröva sig fram!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...