Signify Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Av någon mystisk anledning blir det ALLTID så när jag dyker upp. :mellow: Jag har ju redan sagt min skype i den här tråden, du behöver inte skrika. :(den är:förnamnrefternamn mina sådana, alltså.Jag vet ju inte vad du heter... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Du med, gruppkonversation i skype! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Jag vet ju inte vad du heter... :(omg wtf noob gtfo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Asså jag är online på Skype men är tydligen inte cool nog för att delta i denna grupp-konversationen. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Hmm... kanske det vore bra med en chatttråd i musikgruppen, istället för att det blir en massa knepiga grejer i musikchatten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Jag tycker det är bra som det är. Det är en jävligt skön stämning här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Vi har ju fan kul, har du något jädra problem med att vi har trevligt fiskgäss?!?!?! Lägg av, var inte så jävla uptight! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Jag tycker det är bra som det är. Det är en jävligt skön stämning här.Jag bara tänkte... Varför är det skillnad på en chattråd och musikchatt, man kan väl ha trevligt i båda? En fördel är ju att man kan diskutera musik i den ena och allt annat i den andra. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Jag bara tänkte... Varför är det skillnad på en chattråd och musikchatt, man kan väl ha trevligt i båda? En fördel är ju att man kan diskutera musik i den ena och allt annat i den andra. :PDet flyter lätt från ämne till ämne mellan bara några få inlägg, men musik är alltid centralt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Jaha. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg