Guggo Skrivet 15 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 (redigerat) R.E.M., Raekwon, Radiohead, Ramones, Rage Against the Machine, Residents, Richard Hell, Rolling Stones, Roxy Music, Ronettes... Vilka fler finns det? Roy Orbison, REO Speedwagon, Räserbajs, Radioaktiva Räker, Regina Spektor. Richie Havens, Rise Against, Rory Gallagher, RUSH! Ni tänkte kanske bara på band, men ändå. Hur som helst tror jag att man kan räkna upp många bra band på de flesta bokstäver. Jo, så kan det nog vara efter lite eftertanke. :) Vidare: Red Hot Chili Peppers, Rainbow, Rare EarthRay Charles, Rascals, Rammstein, Righteous Brothers! Sen så är ju inte alla band på R bra. R Kelly, Rihanna, Rammstein om man är Juicelol osv. Redigerat 15 Augusti 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 RAMMSTEIN ÄR INTE BRA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Rätt så bra är dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 ALDRIG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 (redigerat) Helt ok om ni frågar mig. Inget jag lyssnar särskilt ofta på, men det finns myckte värre! Edit: Har ändrat min förra post :D Redigerat 15 Augusti 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 (redigerat) Klart det finns värre, det gör det ju alltid. Men alla gillar Rammstein, och jag fattar inte grejen! Det låter ju förjävligt. Det måste vara Matrix fel. Redigerat 15 Augusti 2012 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 (redigerat) Alla gillar inte alls Rammstein! Jag skulle nog vilja säga att det är rätt få i min bekantskapskrets som gillar dom. Alla har väl hört Du Hast, men det räknas inte. Matrix? Du tänker inte på Rage Against the Machine nu? Redigerat 15 Augusti 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Matrix:_M..._Motion_Picture Du Hast är med där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Aah, där ser man. Minns bara Rage Against the Machine från slutscenen :P Det är ju annars ett annat band på R... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 (redigerat) Det är ju annars ett annat band på R...Whore nämnde det. :)Både han och Lifelover borde för övrigt vara inne på Skype nu. Det är allmänhetens åsikt. Redigerat 15 Augusti 2012 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Lyssnade lite på Rammstein när jag var yngre men flyr bandet som pesten nu. Verkligen inget jag skulle kunna lyssna på, sen är tyska språket inte ett av mina favoriter heller. Tycker speciellt inte det passar i deras musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 15 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg