Signify Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Vad synd, samma för mig fast med Radiohead just nu.Typ 1 vecka sedan: "RADIOHEAD OMG OMG" :D Jag är lite sån själv. Vissa band går i perioder. Det finns många artister och band jag inte lyssnat på aktivt på över 1 år, men jag gillar de fortfarande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Ja, precis så är det. Lite störande, faktiskt. Får sluta bli så besatt av band och bara säga att jag gillar musik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2012 Här är en frågesport jag har gjort om Bruce Springsteen: http://www.fuska.se/fragesporter/doQuiz.php?quiz=3319 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 27 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2012 A-haaaaa-aaaah, där valrossen bor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2012 (redigerat) Fel tråd lol Redigerat 28 Augusti 2012 av Draghguggwhor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2012 (redigerat) Mr B, The Gentleman Rhymer tolkar Kraftwerk :D https://fan.musicglue.com/sale/promoproduct...48-0980762a2365 Kräver att man skriver upp sig på hans nyhetsbrev, men mycket bättre kvalitet än youtubeklippet! Redigerat 29 Augusti 2012 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2012 http://www.cracked.com/blog/5-rock-stars-y...sical-geniuses/ Whore, paragrafen om Prince sammanfattar mina åsikter om honom rätt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 (redigerat) Provade en ny, den tidigare kändes som en bok. Den här känns som något sliskigt rock-omslag. (Weapon Waiting To Be Used är den nya) Redigerat 1 September 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Haha, känns som något omslag för en rap/hiphop-artist. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Tycker de passade ihop rätt bra faktiskt. För att göra det lite mer intressant så tog jag fram låtlistan på skivan igenom att slumpa 8 wiki-artiklar i rad: 1. Pseudopalatinae 2. Jackson's Arm 3. Dhoom Dhoom 4. Aircraft emergency frequency 5. Aeshna meruensis 6. Years in the Making: the Time-Travel Stories of L. Sprague de Camp 7. Conquest of Cochinchina 8. Qüxü Haha. mest random. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg