Suicidans Skrivet 12 September 2012 Rapport Dela Skrivet 12 September 2012 Tänkte gå och lägga mig, men sen så tänke jag: "Fan, jag måste lyssna igenom Hagnesta Hill igen först". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 September 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2012 Cat Stevens är fan skön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 (redigerat) Mittersta tjejen går i min klass. Det här är bra grejer! (3 låtar i videon) Redigerat 15 September 2012 av Juicelol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 15 September 2012 Rapport Dela Skrivet 15 September 2012 (redigerat) Häst. Redigerat 15 September 2012 av Lifelover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Många gillar Kent va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Av alla (förutom du då) så är väl jag den som gillar Kent mest i den här gruppen. Juicelol var besviken på Röd, och Whore tröttnade på Hagnesta Hill. (wtf????) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Besviken vet jag inte. Jag sätter den absolut inte som andra bästa i alla fall. Besviken blev jag bara på låten Svarta Linjer, som du hade talat så gott om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Den är nog min favorit på Röd tillsammans med Töntarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Bra grejer.Shake the disease också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 September 2012 Rapport Dela Skrivet 18 September 2012 Röd är väldigt bra! Det är nog bandets mörkaste skiva känns det som. Jag är inte rädd för mörkret är också bra. Alla låtar på den är väldigt schyssta. Den är nog min favorit på Röd tillsammans med Töntarna.Sjukhus och Ensamheten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 19 September 2012 Rapport Dela Skrivet 19 September 2012 Ja, Jag är inte rädd för mörkret är en utav mina favoriter med dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 19 September 2012 Rapport Dela Skrivet 19 September 2012 Kommer ihåg att jag gillade Pärlor när jag var mindre, men för övrigt har jag ingen större uppfattning. Kent's musik känns varken intressant eller lockande att kolla upp, är väl inte den största älskaren av Svensk musik heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg