MrFr3drik Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 (redigerat) vet inte om det är rätt forum men anyway. Jag om mina kompisar har nu (lite sent men) bestämt oss för att åka på DH summer. Jag vill sitta i D hallen men de tycker inte att det finns någon bra platts. Jag hittade några men de tycker att det inte är värt. De vill sitta i B hallen men jag är osäker på om det är lika kul utan senen. Vi är 6 st... Platsöversikt. Jag vet inte heller hur jag ska ta mig dit. De bor i örebro och jag i västerås... Och hur får man dit sin 15 kg dator med skärm och allt?? Några tips? Redigerat 24 April 2011 av MrFr3drik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 (redigerat) vet inte om det är rätt forum men anyway. Jag om mina kompisar har nu (lite sent men) bestämt oss för att åka på DH summer. Jag vill sitta i D hallen men de tycker inte att det finns någon bra platts. Jag hittade några men de tycker att det inte är värt. De vill sitta i B hallen men jag är osäker på om det är lika kul utan senen. Vi är 6 st... Platsöversikt. Jag vet inte heller hur jag ska ta mig dit. De bor i örebro och jag i västerås...Och hur får man dit sin 15 kg dator med skärm och allt?? Några tips?Släng in skiten i baksätet i en bil? Förstår inte riktigt vad problemet är.. Redigerat 24 April 2011 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Dreamhack tåget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 24 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Har lite ont om pengar... heh Tror inte mina föräldrar åker till Jönköping och till baka 2 gånger bara för att... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Gå, det går ju alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Gå, det går ju alltid.Med det sagt så kan vi återgå till en mer förnuftig diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Men då blir det inget DH för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 (redigerat) Tycker du borde satsa på DHW istället. På Sommaren ska man vara ute. Redigerat 25 April 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 25 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Ja vi får se... -,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Tycker du borde satsa på DHW istället. På Sommaren ska man vara ute.Det är vad du anser? Jag brukar sitta inne rätt mycket på sommaren då jag tycker att det är skönt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Det är vad du anser? Jag brukar sitta inne rätt mycket på sommaren då jag tycker att det är skönt ^^Me2 #_#... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.