WizZ Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 (redigerat) Tja! När jag ska filma i mw2 måste jag göra fönstret mindre, hur gör jag det ? :) EDIT: Löste problemet :D Redigerat 26 April 2011 av PaccMann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Vilket fönster pratar du om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Menar du att det inte ska ta hela skärmen? Alltså gå över till Windowed Mode.? Iaf, varför behövs det? Använd inte hypercam eller dyl. till att filma in med, använd Fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 26 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Menar du att det inte ska ta hela skärmen?Alltså gå över till Windowed Mode.? Iaf, varför behövs det?Använd inte hypercam eller dyl. till att filma in med, använd Fraps.japp, jag menar windowed mode :P jag använder camtasia :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 japp, jag menar windowed mode :P jag använder camtasia :PSom sagt, camtasia är inte rekommenderat att filma med...Ladda ner Fraps istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 (redigerat) Camtasia är inte gjort för att filma spel, fraps is the way to go. Redigerat 26 April 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Camtasia är inte gjort för att filma spel, fraps is the way to go.Och orkar inte datorn av med det (dvs att din fps blir för låg) så kan du testa med PlayClaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.