Easton Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 Epicsauce, epicsauce, epicsauce. Treyarch är tillbaka med ett nytt mappack för Black Ops: Esculation. Banan har 4 multiplayerbanor, och såklart, precis som vanligt: En ny zombiebana! Den här gången, blir det mer hardcore zombies än vanligt! En ny "zombieboss" vid namn, just precis: George Romero. Mappacket kommer den 1:a Maj till Xbox Live, sedan ungefär en månad senare till PS3 och PC. Vilka ska köpa/skaffa mappacket? Jag gameshare'ar nog med en kompis, jag spelar knappt BO längre, bara zombiemode. Trailer för Call of the Dead: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Jag tror det, men jag har tröttnat på Black Ops, så jag ska nog också fråga om gameshare, men jag tvivlar på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 (redigerat) åt helvete med black ops, bc2 är så mycket, mycket bättre. Varför jag bytt till Bc2 är för att jag inte kan spela black ops. Det som ska vara mina kills resulterar i deaths för mig. Att treyarch är så jävla snåla och använder p2p är nog för att skita i black ops. Redigerat 27 April 2011 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Nej, stödjer inte treyarch mer. Mina 500 kr jag la ner på spelet räcker. Fattar inte hur otroligt mycket de har misslyckats med själva gameplayet. Visst de har hittat på err rätt bra sätt att låsa upp vapen medmera, men jag tycker att spelet saknar den känsla som fick mig att börja spela call of duty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg