mrhej Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 2004 ska pokemon 4-ever komma ut.handlar om at en killlefrån team rocket med en jätte tyranitar försöker fånga celebi men celebi flyttar ash och hans vänner till fram tiden då deras föräldrar e gammla.och dom an vänder suicone för att fösöka att fånga celebi. 2004.hereos. latias o latios är på ön minzotta där ash e på en tävling med todotile.ochg då h'änder massor grjer och emn sörja med massor av onsynliga pokemon och en raikou dyker upp ash flyger på latios för att träffa grudono kyorge. jirashi drömm jörare 2005. har inte setts ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 är du säker! Jag vet att det är någon som vill fånga celibi! När "exsagt" kommer den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 den e planerad tilljuli men det tror jag inte påför att dom sa att den skulle komma januari det här året men blev uppskuten planerad till 16juli. ps . glömde bort yamikarsu isoled.handlar om yamikarsu som slåss mot magumarsi men till slut blir hanen mewthree en mewtwomed vingar och tar kolpå alla invånare i azela town ash måste väcka yamikarsu som e den ända som kan ha en chans mot magumarsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag fattar inget!!! Vilken film talar du om du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 jag tror han pratar om Pokemon heroes, och han har fel när de gäller påkemon 4 ever. de ska vara såhär. I början utspelar det sig för ungefär 50 år sedan, då ser man en kille som är ute och går, och då ser han hur celebi blir jagad av någon, sen blir celebi skadad, och killen försöker då skydda Celebi, och då använder Celebi sin "timewarp" attack, som förföyttar honom och killen till framtiden (samma tid som ash och hans vänner lever i), och då träffar han ash, och sen så börjar hela äventyret, men nu säger jag inge mer, för ni måste ju ha något att längta till ;) men om någon vill veta hela handlingen så skicka mig ett PM :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 17 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 snacka skit och jag paratar om pokemon 15 år 2007.den ska vara data gjord. det finns pokemon 5 6 789 selfi och många fler som inte komer på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 snacka skit och jag paratar om pokemon 15 år 2007.den ska vara data gjord. det finns pokemon 5 6 789 selfi och många fler som inte komer på svenska skriv bättre så man förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 snacka skit och jag paratar om pokemon 15 år 2007.den ska vara data gjord. det finns pokemon 5 6 789 selfi och många fler som inte komer på svenska asså, inte för att vara elak eller så... men du pratar som en 5 åring, man förstår kanppt vad du säger, så snälla... nästa gång du skriver, skriv lite tydligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 instämmer! :angry: ...men i alla falll. fattar kanske lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Men vilken jagar Celebi? Då borde det vara en stark pokemon eller om det är en människa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Det är nåt monster som ser ut som massa grenar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 Men vid alla h*lvetes masungnar! Månglar dom ut ännu en film till?!? Trodde gud skulle befria världen från otyg. Iofs så lever ju George W Bush, så man kan väl säga att han är ganska lågprestrearande. Vi får det iaf bekräftat om den här filmen kommer till bioduken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.