Hoppa till innehåll

Planerad Pokemon Film.

Rekommendera inlägg

Gäst Donald Duck
(Jimpa_93 @ 12/06-2004 12:00:51)

när kommer 4-ever och heroes

Filmen heter pokemonhereos4-ever.

där blev du knäckt .Heroes är med Hoen trackten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Jellyfish @ 23/05-2004 12:56:10)

dú ska inte säga någonting för att du vet inte vad pokemonen heter det e en tyrnitar .cool tyranitar rättare sagt. ps. an mäl er till pokemonligan.

skriv era 5 bästa pokemon under 60lv.

Ärligt tarlat: Jag fattade f*n inte ett ord av det där.

det ända jag fattar är att det är of-topic
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror han pratar om Pokemon heroes, och han har fel när de gäller påkemon 4 ever.

de ska vara såhär.

I början utspelar det sig för ungefär 50 år sedan, då ser man en kille som är ute och går, och då ser han hur celebi blir jagad av någon, sen blir celebi skadad, och killen försöker då skydda Celebi, och då använder Celebi sin "timewarp" attack, som förföyttar honom och killen till framtiden (samma tid som ash och hans vänner lever i), och då träffar han ash, och sen så börjar hela äventyret, men nu säger jag inge mer, för ni måste ju ha något att längta till ;)

men om någon vill veta hela handlingen så skicka mig ett PM :)

Låter spännande, man kanske ska ladda hem den? :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

Man kan ju inte alltid ha rätt :(

jaha det vet jag men varför sa du till mig.du den heter

Pokemon 4-ever Celebi Voice of the Forest

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det handlar om att alla legendariska pokemon slår tillbka te.x jirshi kabutops celebi mew mewtwo omastar aerodacktyl och många mer sedan kommer teknikens värd och förstör dengamla legendariska staden inxerno.och då måste dom skydda det som liger kamren som sägs vara det mest fasansfula odjuret som ska ödeleägga hela vår planet om den väcks och det gör den nu e det ash och hans vänner somm måster ädda världen från yamikarsu. den bästa pokemon filmen enligt mej!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...