Gäst Donald Duck Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (Jimpa_93 @ 12/06-2004 12:00:51) när kommer 4-ever och heroes Filmen heter pokemonhereos4-ever. där blev du knäckt .Heroes är med Hoen trackten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Man kan ju inte alltid ha rätt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (Jellyfish @ 23/05-2004 12:56:10) dú ska inte säga någonting för att du vet inte vad pokemonen heter det e en tyrnitar .cool tyranitar rättare sagt. ps. an mäl er till pokemonligan. skriv era 5 bästa pokemon under 60lv. Ärligt tarlat: Jag fattade f*n inte ett ord av det där. det ända jag fattar är att det är of-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ok men är det någon som vill fråag mej om nån film eller pokemon kort så kan jag allt om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 jag tror han pratar om Pokemon heroes, och han har fel när de gäller påkemon 4 ever. de ska vara såhär. I början utspelar det sig för ungefär 50 år sedan, då ser man en kille som är ute och går, och då ser han hur celebi blir jagad av någon, sen blir celebi skadad, och killen försöker då skydda Celebi, och då använder Celebi sin "timewarp" attack, som förföyttar honom och killen till framtiden (samma tid som ash och hans vänner lever i), och då träffar han ash, och sen så börjar hela äventyret, men nu säger jag inge mer, för ni måste ju ha något att längta till ;) men om någon vill veta hela handlingen så skicka mig ett PM :) Låter spännande, man kanske ska ladda hem den? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 OMG LOL Pokémon XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 alla filmerna:(engelska) 1 Mewtwo Strikes Back 2 The Power Of One(Pokémon 2000) 3 Spell Of The Unown 1½ Mewtwo Returns 4 Celebi: Voice of the Forest 5 Pokémon Heroes - Latias and Latios 6 Jirachi - Wish Maker 7 Visitor of the Space Fissure!(Japanska namnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Man kan ju inte alltid ha rätt :( jaha det vet jag men varför sa du till mig.du den heter Pokemon 4-ever Celebi Voice of the Forest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ja det e sant! hidden legend ska ochså kommma men den låter tråkig skriv i trden om ni vill veta vad den handlar om skriv bara ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 ja det e sant! hidden legend ska ochså kommma men den låter tråkig skriv i trden om ni vill veta vad den handlar om skriv bara ja! Vilken/vilka Poke´mon handlar filmen om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 det handlar om att alla legendariska pokemon slår tillbka te.x jirshi kabutops celebi mew mewtwo omastar aerodacktyl och många mer sedan kommer teknikens värd och förstör dengamla legendariska staden inxerno.och då måste dom skydda det som liger kamren som sägs vara det mest fasansfula odjuret som ska ödeleägga hela vår planet om den väcks och det gör den nu e det ash och hans vänner somm måster ädda världen från yamikarsu. den bästa pokemon filmen enligt mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.