Hoppa till innehåll

Fuska.se Är Segt


Layton

Rekommendera inlägg

Hej, jag har lite problem. Fuska.se är grymt segt! Det är det inte på andra sidor, men det tar verkligen jättelång tid här på fuska.se. Jag tror det är det är den nya annonsen med Disney Channel, för den här trollstaven ska hela tiden vifta runt över hela fuska och trådarna kommer inte upp efter lång tid.

Någon som vet om det kommer sluta, eller om annonsen kommer försvinna? Eller är det någon annan orsak? Jag säger till om det ordnar sig.

MVH Layton

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är så det är. Inte så att det är typ vitt och man bara väntar utan man ser hur allt är, men man kan inte scrolla.

Och annonserna rör sig och Musse ska bara vifta med sin förbaskade stav efter 30 sekunder innan man kan scrolla igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är så det är. Inte så att det är typ vitt och man bara väntar utan man ser hur allt är, men man kan inte scrolla.

Och annonserna rör sig och Musse ska bara vifta med sin förbaskade stav efter 30 sekunder innan man kan scrolla igen.

Om du lyckas få pekpinnen så är det bara att dra den nedanför menyn så försvinner den. Men annonsen gör ändå sidan seg och scrollen slutar fungera vettigt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du lyckas få pekpinnen så är det bara att dra den nedanför menyn så försvinner den. Men annonsen gör ändå sidan seg och scrollen slutar fungera vettigt.

Okej, tack för tipset, nu är det bara så himla svårt att få bort den där trollstaven. Inte nog med att den ska vifta fram någonkarta i själva annonse, den ska vifta i fuska.se också?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu var du onödigt otrevlig tycker jag. Det är ju uppenbart att folk får reklamen och upplever att den skapar problem, vare sig det gäller dig eller inte. Och man är inte en gnällspik när man klagar över att en stor animerad ruta flaxar runt på sidan och segar ned.

 

Jag fick för övrigt också den reklamen innan jag blockerade den, hann dock inte tänka på om sidan laddade långsamt.

Redigerat av Juicelol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...