Simple Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Jag har då inte heller upptäckt några problem med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Ingen skillnad alls, går lika fort att kolla igenom forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 skaffa bättre Pc elr internet anslutning. Eller Adblocker som en del sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 skaffa bättre Pc elr internet anslutning. Eller Adblocker som en del sa!Alla sidor förutom fuska.se fungerar bra.Men jag ska nog överväga en sådan block snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 Okej, tack så mycket, men hur fixar man en adblocker? Men, vem var det som sa att admin inte ville att man skulle ha en adblocker? Jag hoppas att admin kommer och svarar, för nu blev jag osäker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2011 skriv about:addons i adressfältet, sök sedan på AdBlock Plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2011 Okej, tack så mycket, men hur fixar man en adblocker?Men, vem var det som sa att admin inte ville att man skulle ha en adblocker? Jag hoppas att admin kommer och svarar, för nu blev jag osäker...Här: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/adblock-plus/ Han vill att man helst inte ska ha det, eftersom han får pengar för alla som ser reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Så, nu är det en ännu värre reklam uppe. Hur fungerar reklamen. Får man pengar för varje klick? Isåfall så bör det vara rätt lönande då man trycker på den av misstag hela tiden. Nej, om man vill ha folk som inte tar bort reklamen så ska man inte göra på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Så, nu är det en ännu värre reklam uppe.Hur fungerar reklamen. Får man pengar för varje klick? Isåfall så bör det vara rätt lönande då man trycker på den av misstag hela tiden. Nej, om man vill ha folk som inte tar bort reklamen så ska man inte göra på det viset.För varje som ser den får du en viss summa, väldigt liten, och en lite högre summa för den som någon klickar på.Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 14 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Fast... nu har den där jobbiga Epic Mickey whatever reklamen försvunnit? Härligt. Hoppas den inte kommer tillbaka, men aja, jag ser en förbättring. Åh, underbart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.