Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jaha den den sitter på ett rött paper ska ta hem den när jag har redovisat men kan ju visa Oni Zelda också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag är spänd... Längtar efter att få se din bild Elle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Komm på att min Oni Zelda inte var i Manga stil.Men den jag målat i skolan är absolut manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Så synd men du kan visa den ändå va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 jag målar jämt i mina skol böcker=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Kommer att visa den när jag är klar med den Får också göra den större komm jag på den är pytte liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag målar jämt i mina skol böcker=) hehe ja me :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 några i min klass ritar jämt manga till och med när en fröken ska avgå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Har tagit hem bilden jag har målat i skolan sk*t snygg!Ska visa den om någon dag eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Har målat samma person men lite gladare av den som jag målade i skolan men den nya får ingen färg :( Men längtar när jag kan visa dom här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_92 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Dragon Ball rules!:ph34r: :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vi snackar inte om det DS_92, vi snakcar om att teckna manga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.