Resurrected Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag e osså grym på rita. Har dock inte testat rita manga, kör min egna stil. Ska testa lte nu. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Det var en väldigt bra hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 I one piece får man se skisserna , Jättefula. Det verkar ju inte så svårt ^^ jo men de e ju bara får att de ska gå fort, sen fixar han ju till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Mobba mig inte, men jag tycker att det är bättre att kunna teckna liksom verkliga människor, om man tänker efter... Om ni tänker efter så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 ahh kanske det...men det var bara ett skämt !!! viste inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (Rowyn @ 17/05-2004 14:48:34) Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator) Man kan inte teckna manga på datorn! <_< Man kan lära sig där hur man tecknar manga! Manga= Serietidning på Japanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 (Kanji @ 22/05-2004 10:44:50) (Rowyn @ 17/05-2004 14:48:34) Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator) Man kan inte teckna manga på datorn! <_< Man kan lära sig där hur man tecknar manga! Manga= Serietidning på Japanska Jag vet redan vad det är Kanji! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Men det verkade ju som att du trodde att manga var en ritstil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Vart trodde jag det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 ja ritar rätt snyggt och jag behöver inte hjälp av nån fånig hjälp sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Ja det var ju bra att höra DeadAngel men det kanske finns några som inte ritar så bra som du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag börgar lära mig att Teckna Manga stilen blir ganska bra men kroppen är svårast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.