Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Har hittat en bra teckna manga sida på engelska har lärt mig att måla håret där i från KlickaHär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 (Kanji @ 22/05-2004 10:44:50) (Rowyn @ 17/05-2004 14:48:34) Jag brukar också teckna manga hemma (på vanligt papper och inte på dator) Man kan inte teckna manga på datorn! <_< Man kan lära sig där hur man tecknar manga! Manga= Serietidning på Japanska jag har hört att manga betyder=hafsig bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Du är den mörka sidan. :ph34r: Nepp, det betyder inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag behöver inga kurser!Jag har tecknat manga i 4 år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 1 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2004 Jag hålle rpå att teckna manga i skolan och Hemma ska nog ta med mycket papper och många pennor till kreta så jag ha något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Usch! Det var ju minst en månad sen jag tecknade manga kom jag på. Fierce Diety: Mkt bra sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag har ritat fem db bilder och tre one piece db=piccolo,son-goku,vegeta,son-gohan och trunks one piece=lolonoa zoro,sanji och ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag målar Zelda som Ond men den är inte klar än.Så har jag målat en i skolan blec cäldigt nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Kan du scanna in den (om du har scanner)? Oni Zelda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Japp Oni Zelda fast utan sonadära tecken i ansiktet.Men den är inte klar än och jag har ingen scanner men jag har ett annat sätt att sätta in bilden i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sanji Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jag kan sätta in några av dom snart......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) Digitalkamera eller? Kankse webkamera? Men jag menade den du gjorde i skolan och blev nöjd med PS.Ska börja teckna manga igen 8:e juni (på flygplanet till Mallorca) eller nä iallafall snart Redigerat 2 Juni 2004 av Metal OverLord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.