Gäst Andreasswf Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Ja brukar teckna manga på fritiden men har problen med händer ( som tex greppar svärd ) och ansikten. Jag är KUNG på vanliga ansikten, höhö...Jag är också dålig på händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) Har mycket problem med händer och att måla killar. Tjejerna går jätte bra har lärt mig att rita fötter med sockar på. Men händer är så svårt och hår stilar. Redigerat 16 Juli 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Har en fantasktig målning som jag vill visa! Kommer visa den snart. När gästerna har gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.