valtteri Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 jag skulle fixa 99 i de flesta dyra skillsen, skulle jag köpa nice armour, eller leka i wildy med full dh:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 antagligen 99 prayer, construction, crafting, herblore, mage, och range med chins. sen skulle jag köpa phats santa hat och andra fina och bra armours. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Dog i wilderness tappade 0.5mil :/ Men det var dock ett tag sen, nu har jag slutat spela runescape. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Dog i wilderness tappade 0.5mil :/ Men det var dock ett tag sen, nu har jag slutat spela runescape.Offtopic much? OnTopic: Köpa partyhats och Några Member PINS på nån blackmarket hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 antagligen 99 prayer, construction, crafting, herblore, mage, och range med chins. sen skulle jag köpa phats santa hat och andra fina och bra armours.Du kommer inte få allt det där för bara 1b. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 nä, men om jag skulle ha oändligt med pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 30 April 2011 Rapport Dela Skrivet 30 April 2011 nä, men om jag skulle ha oändligt med pengarDet var inte frågan, Frågan var vad skulle du göra om du hade 1b. Ontopic: Skulle lvlat herblore,prayer och magic. Sen skulle jag köpt bra gear och flera brid sets. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valtteri Skrivet 1 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Det var inte frågan, Frågan var vad skulle du göra om du hade 1b.Ontopic: Skulle lvlat herblore,prayer och magic. Sen skulle jag köpt bra gear och flera brid sets.sant sant B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 skulle köpt en vit phat och äga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Y0sup Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 jag har 1.8b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 nä, men om jag skulle ha oändligt med pengarDå måste du nog vänta tills du blir 18 år eller över och flytta till Cambridge, Storbritannien och få jobb på Jagex och bli en JMod (Jagex Moderator), tror att dom har oändligt. OnT: Köpa saker till vänner, för har typ redan allt jag behöver. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valtteri Skrivet 5 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 jag e inte säker på oändligt med cash om man e jm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg