KuroKaktus Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Bara jag som inte firar: Jul, Påsk, Halloween, Valborg, osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Bara jag som inte firar: Jul, Påsk, Halloween, Valborg, osv?Du menar att du inte firar en enda högtid? Alls?Låter rätt tråkigt. Anledningarna till högtiderna må vara dumma men det skadar ju inte att ha lite extra roligt några gånger om året om man får chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Du menar att du inte firar en enda högtid? Alls?Låter rätt tråkigt. Anledningarna till högtiderna må vara dumma men det skadar ju inte att ha lite extra roligt några gånger om året om man får chansen.Typ, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Haft ett rätt så tråkigt valborg i år, var hemma med farsan och glodde på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Bara jag som inte firar: Jul, Påsk, Halloween, Valborg, osv?Vafan.Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Grillade med några polare sen drog vi på fest inne i stan, blev packad sen drog jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 (redigerat) Du menar att du inte firar en enda högtid? Alls?Låter rätt tråkigt. Anledningarna till högtiderna må vara dumma men det skadar ju inte att ha lite extra roligt några gånger om året om man får chansen.Så det är dumt att man ska umgås med sina nära och kära samt bry sig om människor som har det mycket sämre? OnT: Kollade på brasa, åt kanderad äpple och flinade åt bekanta som skäms för att vara nyktra på valborg men sedan knappt kan gå. Redigerat 1 Maj 2011 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 BBQ, köpte en hatt, drog inte till någon brasa på grund av förkylning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Grillade med några polare sen drog vi på fest inne i stan, blev packad sen drog jagPga sånna som er orkade jag och några kompisar inte gå till nån majbrasa :P Fulla ungdomar är jobbiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Bara jag som inte firar: Jul, Påsk, Halloween, Valborg, osv?Firar inte påsk och halloween, ibland inte jul heller. (valborg firar jag för jag fyller ju år då :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Så det är dumt att man ska umgås med sina nära och kära samt bry sig om människor som har det mycket sämre?Nej nu missförstod du mig. Vad jag menar är att de flesta av våra högtider är antingen kristna, kopierade från USA eller både och.Påsk t ex, jag hade jättetrevligt i påsk med familj och släkt, men det var ju knappast nån som tänkte att vi firade att "jesus återuppstod". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Pga sånna som er orkade jag och några kompisar inte gå till nån majbrasa :P Fulla ungdomar är jobbigata't lugnt, var inte nära en brasa på hela kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.