kratzz17 Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 (redigerat) Hej, mitt namn är Skumbananen på minecraft och jag skulle gärna vilja joina en minecraft server att kunna bygga på. Jag har bara piratversionen. Jag hatar själv griefing så det kommer ej vara ett problem. Svara gärna så fort som möjligt. Redigerat 1 Maj 2011 av kratzz17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Hej, mitt namn är Skumbananen på minecraft och jag skulle gärna vilja joina en minecraft server att kunna bygga på. Jag har bara piratversionen. Jag hatar själv griefing så det kommer ej vara ett problem. Svara gärna så fort som möjligt.Köp spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Piratversionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 2 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 ja vadå? går det inte att spela online med den eller? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 3 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2011 Nope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Jag har en server där dom med pirat verisionen får köra! adda min skype linustw10 så kan du joina servern! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 4 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2011 Jag har en server där dom med pirat verisionen får köra!adda min skype linustw10 så kan du joina servern!De håller inte med att dem får köra där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 vadå håller inte.... 4/6 som spelar på den servern har pirat :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 vadå håller inte.... 4/6 som spelar på den servern har pirat :oDu kan inte köra online med piratverision...Men det är möjligt att det finns något annat sett att få 1 gratis minecraft konto :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 5 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 tack skatan222 för att jag fick spela på din server :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Jo man kan spela online med "pirat-konton". Däremot måste servern stänga av en inställning som fungerar som ett skydd mot "pirat-konton". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2011 Jo man kan spela online med "pirat-konton".Däremot måste servern stänga av en inställning som fungerar som ett skydd mot "pirat-konton".Hur gör man det? De e väl knappast i server.properties? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg