Layton Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 (redigerat) Välkommen till Frågesporten! Reglerna i denna tråd är enkla: Man postar en fråga, och vem som helst får svara (förutom han/hon som ställde frågan såklart). Efter att du fått en bekräftelse att svaret är rätt så är det din tur att ställa en fråga. Vad som helst! Googla helst inte. Frågorna ska hålla en varierad kategori och inte vara omöjliga att svara på och heller inga oseriösa eller personliga. Om den som ska fråga en ny fråga, eller om den som skrivit en fråga och sedan ska bekräfta att svaret är rätt, men inte gjort det inom 48 h får vem som helst skriva en ny fråga så att tråden kan gå vidare! Jag börjar: Geografi: Vad heter huvudstaden i Liberia? Redigerat 4 Maj 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Monrovia? Google FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Suck, rätt... man kan ge ledtrådar förresten. Inge google! Din tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Haha Kommer inte på något... nån annan får fortsätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 jag kan fortsätta :D Sport: Vilket land i världen vann första fotbolls-vm? Om du är 100% kan du fortsätta eftersom jag måste dra och kommer inte att kunna godkänna om ditt svar ät rätt eller fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 jag kan fortsätta :D Sport: Vilket land i världen vann första fotbolls-vm? Om du är 100% kan du fortsätta eftersom jag måste dra och kommer inte att kunna godkänna om ditt svar ät rätt eller fel.Första Världsmästerskapet i fotboll spelades första gången 1930 i uruguay och det var även uruguay som vann Första världs mästerskapet. så då fortsätter jag Var heter världens minsta land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Vatikanstaten skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Vatikanstaten skulle jag tro.jag var ute efter vilket land som var världens minsta land till ytan och det är vatikanstaten så jucielol fick rätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Vilket band har släppt albumet Estoy Que Muerdo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Forraje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Det stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Vilket band är det som kommer bryta nacken av din häst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.