CharlesIngvar Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Sven Göran Eriksson. Fast han kanske slutade?nepp på wikipedia står det att elfensbens kustens tränare fortfarande är svennis :P Din tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Vad är en gigolo för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Ett instrument gissar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 (redigerat) Det är fel. Något annat. Någon annan gissning kanske :]? Ledtråd: http://open.spotify.com/track/4W8dG1RfwXkBsLl4XUKmTh (Jag syftar INTE på att det är en sång!) Redigerat 8 Maj 2011 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Manshora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 Jag tänkte mig en manlig protituerad. Men det är ju samma sak så då är det din tur. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 Eftersom det gått mer än 48 h fortsätter jag. Vem har skrivit musiken till Peer Gynt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 (redigerat) Eftersom det gått mer än 48 h fortsätter jag. Vem har skrivit musiken till Peer Gynt?Peer Gynt, drama från 1867 av norske författaren Henrik Ibsen. Ibsen skrev Peer Gynt under en vistelse på den italienska ön Ischia. Musik av Edvard Grieg. då fortsätter jag Vad heter Killen Som gjorde ett Zorro mål mot ryssland i vm semifinalen mellan Finland och ryssland? Redigerat 14 Maj 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Såg det live, helt säger på att det är Mikael Granlund. Vem skapade The Legend of Zelda-serien? Tips: En person, inte ett företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 (redigerat) det är Shigeru Miyamoto som skapat legend of zelda serien Min Tur Vad Heter Kalle Anka på Finska Redigerat 14 Maj 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Aku Ankki tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 (redigerat) Aku Ankki tror jag.Ger dig rätt även fast du hade med en bokstav för mycket Bokstaven i ska bort så blir det rätt :D (tror du googlade fram svaret med) Redigerat 16 Maj 2011 av CharlesIngvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.