Hoppa till innehåll

Escalation Är Här!


Rekommendera inlägg

Igår så kom nu Escalation ut, det andra kartpaketet till Call of Duty: Black Ops.

 

Med 5 nya banor: Zoo, Convoy, Hotel, Stockpile samt Zombie-banan Call of the Dead!

 

Jag är nyfiken på om nån skaffat det och ifall ni stött på en så kallad "elevator camper" på Hotel, hörde att det skulle förekomma mycket sådant.

 

Samt så undrar jag vad ert rekord på Call of the Dead är! Kollade på nån video när nån hade kommit till rund 8 på första försöket, rätt nice!

 

Själv så har jag inte skaffat det ännu, för att jag inte har några Microsoft Points, fast har tänkt skaffa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, stödjer inte treyarch mer. Mina 500 kr jag la ner på spelet räcker. Fattar inte hur otroligt mycket de har misslyckats med själva gameplayet. Visst de har hittat på err rätt bra sätt att låsa upp vapen medmera, men jag tycker att spelet saknar den känsla som fick mig att börja spela call of duty.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, stödjer inte treyarch mer. Mina 500 kr jag la ner på spelet räcker. Fattar inte hur otroligt mycket de har misslyckats med själva gameplayet. Visst de har hittat på err rätt bra sätt att låsa upp vapen medmera, men jag tycker att spelet saknar den känsla som fick mig att börja spela call of duty.

[Like button] <------ Like that.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, stödjer inte treyarch mer. Mina 500 kr jag la ner på spelet räcker. Fattar inte hur otroligt mycket de har misslyckats med själva gameplayet. Visst de har hittat på err rätt bra sätt att låsa upp vapen medmera, men jag tycker att spelet saknar den känsla som fick mig att börja spela call of duty.

T.Ex: Dåligt att man redan har låst upp allt i Local samt så finns det inga challenges osv, i Modern Warfare 2 så var det kul att kö 4 och kunna lvla upp och klara challenges.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Hallå? Vad är det för avsky jag hör? Låt oss börja om allt.

 

Seriöst, alla gnäller på ljudet är kasst, grafiken är som ett lego spel, gameplayet är som något katten släpa in.

Ljudet är bra, man hör ju att det mesta är taget från riktiga gevär och sånt.

Grafiken är visst bra, men MW2 grafiken var bättre, imo.

Gameplayet är bättre än bäst, i jämförelse med MW2. Ska vi radda upp en lista med vad som är dåligt i båda spelen och vad som inte borde inträffa? Nej, men back to topic.

 

Klart som fan att jag ska skaffa Escalation, bästa map packet hittils i alla CoD låter det som, Call of the Dead, till exempel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

usch för black ops.

treyarch ska inte få nå mer pengar av mig.

Thx :)

 

Nej, stödjer inte treyarch mer. Mina 500 kr jag la ner på spelet räcker. Fattar inte hur otroligt mycket de har misslyckats med själva gameplayet. Visst de har hittat på err rätt bra sätt att låsa upp vapen medmera, men jag tycker att spelet saknar den känsla som fick mig att börja spela call of duty.

BRA!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå? Vad är det för avsky jag hör? Låt oss börja om allt.

 

Seriöst, alla gnäller på ljudet är kasst, grafiken är som ett lego spel, gameplayet är som något katten släpa in.

Ljudet är bra, man hör ju att det mesta är taget från riktiga gevär och sånt.

Grafiken är visst bra, men MW2 grafiken var bättre, imo.

Gameplayet är bättre än bäst, i jämförelse med MW2. Ska vi radda upp en lista med vad som är dåligt i båda spelen och vad som inte borde inträffa? Nej, men back to topic.

 

Klart som fan att jag ska skaffa Escalation, bästa map packet hittils i alla CoD låter det som, Call of the Dead, till exempel. :)

Jag tycker att ljudet är bra, grafiken är bra för ett 2010-spel, gillar det som mest förekommer i gameplayet men vissa saker hatar jag där.

 

"Ljudet är bra, man hör ju att det mesta är taget från riktiga gevär och sånt." En sak har dom failat med som jag har märkt, det är när man laddar om med M1911.

 

Har för mig att Black Ops har lite dåligare grafik en MW2 för att Treyarch hade bara en uppgraderad variant av World at War-grafikmotorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå? Vad är det för avsky jag hör? Låt oss börja om allt.

 

Seriöst, alla gnäller på ljudet är kasst, grafiken är som ett lego spel, gameplayet är som något katten släpa in.

Ljudet är bra, man hör ju att det mesta är taget från riktiga gevär och sånt.

Grafiken är visst bra, men MW2 grafiken var bättre, imo.

Gameplayet är bättre än bäst, i jämförelse med MW2. Ska vi radda upp en lista med vad som är dåligt i båda spelen och vad som inte borde inträffa? Nej, men back to topic.

 

Klart som fan att jag ska skaffa Escalation, bästa map packet hittils i alla CoD låter det som, Call of the Dead, till exempel. :)

Black Ops är inte i närhet av spelglädjen som MW2 har.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...