Hoppa till innehåll

Datorn Fryser Sig När Jag Spelar Wow


Zendre
 Dela

Rekommendera inlägg

Som rubriken lyder .detta är datorn jag har : elgiganten.se , det funkar att logga in till det och sen när man ska starta upp spelet då brukar det frysa fullständigt om inte så kommer jag in och om jag går några meter så ja det fryser sig det ända jag kan göra är att hålla inne ctrl-alt-delet och starta aktivitetshandlaren och stänga ner programet. grymt tacksam vid svar.

Köpte datorn för ca en vecka sen och det är nog inget damm som ligger och drar eller?

Redigerat av Thegamero
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haeuhauehaue.

 

Packard Bell datorer verkar suga när det gäller spel. Min pojkes dator ska på papper klara Portal 2 på medium/high. Datorn klarar bara av att spela spelet på low i 15 minuter, sen kraschar spelet. Sims 3 ska vi inte ens snacka om, om vi försöker spela det så kraschar/slocknar hela datorn efter 5 minuter!

Har samma modell som pojken min, men min dator är en seg, långsam men relativt stabil jävel jämfört med pojkens. Laggar ganska mkt på den så det är ingen idé att spela Portal på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yeah, det var just det jag syftade på med att min killes dator är snabb men helt opålitlig då den kan krascha mitt i spel, och min är seg, massa lagg och stabil. Packard bells kvalité är skräpig.

 

Kan tillägga att både in pojke och jag kör samma program och har samma inställningar på båda datorerna och de ger ändå väldigt olika resultat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni verkligen exakt samma modell och specifikationer då? Kör ni samma grafikdrivrutiner? Om den är så nyköpt som du påstår borde du fortfarande kunna göra något (returnerna/byta?). Känns inte som om man ska behöva stå för något sånt.

 

Packard bell har som draghon sa varit väldigt dåliga i mina erfarenheter också tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...