Kuddie Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 är just nu i mitt mansion då det är blood moon på gång :D Riktigt kul spel alltså. någon som vet hur långt ner jungle biome är?Det varierar, de flesta har hittat i/nära corruption, oftast vid underworld området. Btw om någon är intresserad, som inte har spelet men vill se mer osv, checka min YouTube kanal: http://youtube.com/CrazyKuddie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 någon som vet hur långt ner jungle biome är?Det är olika men det finns oftast en väg ner från marken dit så du lär inte behöva gräva dej fram ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Jag och min kompis körde MP, fan vad kul det är. Trodde heller aldrig jag skulle kunna hosta en server utan något lagg, men det kunde jag. Det tycker jag är väldigt bra, eftersom då kan de flesta hosta en server utan lagg då jag har endast 2,5 mbit nedladdning och 0,9 mbit upp. Här kommer en liten guide till hur jag och min kompis körde MP utan att han hade spelet. Om det klassas som piratkopiering, så kan moderatorerna ta bort det. Skulle vara glad om guiden hamnade i OP. Då börjar vi Om du äger Terraria men inte din vän eller tvärtom kan ni använda denna metod. Den som ej äger Terraria loggar in på Steam kontot som har Terraria och installerar det, sen går i i offline-läge(det gör du genom att trycka på "Arkiv" sedan "Koppla ned ...") Ägaren av kontot, Det vill säga den som köpte spelet, loggar in och startar Terraria. Sedan är det bara att använda Hamachi och följa instruktionerna i spelet för hur man startar en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Jag och min kompis körde MP, fan vad kul det är.Trodde heller aldrig jag skulle kunna hosta en server utan något lagg, men det kunde jag.Det tycker jag är väldigt bra, eftersom då kan de flesta hosta en server utan lagg då jag har endast 2,5 mbit nedladdning och 0,9 mbit upp. Här kommer en liten guide till hur jag och min kompis körde MP utan att han hade spelet.Om det klassas som piratkopiering, så kan moderatorerna ta bort det.Skulle vara glad om guiden hamnade i OP. Då börjar vi Om du äger Terraria men inte din vän eller tvärtom kan ni använda denna metod.Den som ej äger Terraria loggar in på Steam kontot som har Terraria och installerar det, sen går i i offline-läge(det gör du genom att trycka på "Arkiv" sedan "Koppla ned ...")Ägaren av kontot, Det vill säga den som köpte spelet, loggar in och startar Terraria.Sedan är det bara att använda Hamachi och följa instruktionerna i spelet för hur man startar en server.Tack! Lägger in i huvudinlägget ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dampeman Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Finns det någon chans att få joina servern?. Annars kan jag lägga upp en till folk som vill! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Fan va nice, vi som redan lirar på servern har skaffat oss Phaseblades(lasersvärd) :D Ska försöka spara lite platser åt er som har PMat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 (redigerat) Hur fan tar man isönder glas? ;/ Redigerat 18 Maj 2011 av lolkfezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheBloxed Skrivet 18 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2011 Lol Skeletron va enklare än jag trodde Använde bara en lesser och attackerade med Encanted Boomerang Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 (redigerat) Fan va nice, vi som redan lirar på servern har skaffat oss Phaseblades(lasersvärd) :DSka försöka spara lite platser åt er som har PMat.Ey vad är IP'n! Jag vill joina! :D Hur fan tar man isönder glas? ;/Pickaxe? Lol Skeletron va enklare än jag trodde Använde bara en lesser och attackerade med Encanted BoomerangSkojar du!? Drack typ 10 vanliga potions och använde en j*vla minishrak som jag köpte för 50 gold för att ta han -.-Antingen trollar du, är j*vligt op elr så menar du "Skeleton"... :P Redigerat 19 Maj 2011 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheBloxed Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Ey vad är IP'n! Jag vill joina! :DPickaxe?Skojar du!? Drack typ 10 vanliga potions och använde en j*vla minishrak som jag köpte för 50 gold för att ta han -.-Antingen trollar du, är j*vligt op elr så menar du "Skeleton"... :PInte skeleton tror jag bara hade tur när jag mötte han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Ey vad är IP'n! Jag vill joina! :DPickaxe?Skojar du!? Drack typ 10 vanliga potions och använde en j*vla minishrak som jag köpte för 50 gold för att ta han -.-Antingen trollar du, är j*vligt op elr så menar du "Skeleton"... :PNej, Pickaxe fungerar inte ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 (redigerat) Inte skeleton tror jag bara hade tur när jag mötte hanFörmodligen eftersom en enchanted boomerang skadar 13 och skeletron har 6k hp. Det krävs alltså cirka 500 hits för att döda honom och det kan vara rätt svårt med en lesser... Nej, Pickaxe fungerar inte ;/Menar du glas-blocket eller glas flaska??EDIT: Jag lyckades paja glas med en Hamaxe så det är antingen hammare elr yxa, skulle gissa på hammare ;) Redigerat 19 Maj 2011 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.