Hoppa till innehåll

Terraria


DjLudde
 Dela

Rekommendera inlägg

är just nu i mitt mansion då det är blood moon på gång :D Riktigt kul spel alltså. någon som vet hur långt ner jungle biome är?

Det varierar, de flesta har hittat i/nära corruption, oftast vid underworld området.

 

Btw om någon är intresserad, som inte har spelet men vill se mer osv, checka min YouTube kanal: http://youtube.com/CrazyKuddie

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag och min kompis körde MP, fan vad kul det är.

Trodde heller aldrig jag skulle kunna hosta en server utan något lagg, men det kunde jag.

Det tycker jag är väldigt bra, eftersom då kan de flesta hosta en server utan lagg då jag har endast 2,5 mbit nedladdning och 0,9 mbit upp.

 

Här kommer en liten guide till hur jag och min kompis körde MP utan att han hade spelet.

Om det klassas som piratkopiering, så kan moderatorerna ta bort det.

Skulle vara glad om guiden hamnade i OP.

 

Då börjar vi

 

Om du äger Terraria men inte din vän eller tvärtom kan ni använda denna metod.

Den som ej äger Terraria loggar in på Steam kontot som har Terraria och installerar det, sen går i i offline-läge(det gör du genom att trycka på "Arkiv" sedan "Koppla ned ...")

Ägaren av kontot, Det vill säga den som köpte spelet, loggar in och startar Terraria.

Sedan är det bara att använda Hamachi och följa instruktionerna i spelet för hur man startar en server.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag och min kompis körde MP, fan vad kul det är.

Trodde heller aldrig jag skulle kunna hosta en server utan något lagg, men det kunde jag.

Det tycker jag är väldigt bra, eftersom då kan de flesta hosta en server utan lagg då jag har endast 2,5 mbit nedladdning och 0,9 mbit upp.

 

Här kommer en liten guide till hur jag och min kompis körde MP utan att han hade spelet.

Om det klassas som piratkopiering, så kan moderatorerna ta bort det.

Skulle vara glad om guiden hamnade i OP.

 

Då börjar vi

 

Om du äger Terraria men inte din vän eller tvärtom kan ni använda denna metod.

Den som ej äger Terraria loggar in på Steam kontot som har Terraria och installerar det, sen går i i offline-läge(det gör du genom att trycka på "Arkiv" sedan "Koppla ned ...")

Ägaren av kontot, Det vill säga den som köpte spelet, loggar in och startar Terraria.

Sedan är det bara att använda Hamachi och följa instruktionerna i spelet för hur man startar en server.

Tack! Lägger in i huvudinlägget ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Fan va nice, vi som redan lirar på servern har skaffat oss Phaseblades(lasersvärd) :D

Ska försöka spara lite platser åt er som har PMat.

Ey vad är IP'n! Jag vill joina! :D

 

Hur fan tar man isönder glas? ;/

Pickaxe?

 

Lol Skeletron va enklare än jag trodde Använde bara en lesser och attackerade med Encanted Boomerang
Skojar du!? Drack typ 10 vanliga potions och använde en j*vla minishrak som jag köpte för 50 gold för att ta han -.-

Antingen trollar du, är j*vligt op elr så menar du "Skeleton"... :P

Redigerat av DjLudde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ey vad är IP'n! Jag vill joina! :D

Pickaxe?

Skojar du!? Drack typ 10 vanliga potions och använde en j*vla minishrak som jag köpte för 50 gold för att ta han -.-

Antingen trollar du, är j*vligt op elr så menar du "Skeleton"... :P

Inte skeleton tror jag bara hade tur när jag mötte han

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ey vad är IP'n! Jag vill joina! :D

Pickaxe?

Skojar du!? Drack typ 10 vanliga potions och använde en j*vla minishrak som jag köpte för 50 gold för att ta han -.-

Antingen trollar du, är j*vligt op elr så menar du "Skeleton"... :P

Nej, Pickaxe fungerar inte ;/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Inte skeleton tror jag bara hade tur när jag mötte han

Förmodligen eftersom en enchanted boomerang skadar 13 och skeletron har 6k hp. Det krävs alltså cirka 500 hits för att döda honom och det kan vara rätt svårt med en lesser...

 

Nej, Pickaxe fungerar inte ;/
Menar du glas-blocket eller glas flaska??

EDIT: Jag lyckades paja glas med en Hamaxe så det är antingen hammare elr yxa, skulle gissa på hammare ;)

Redigerat av DjLudde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...