Kuddie Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 Men det är bättre än inget ;)Faktiskt inte, seriöst. Man kan fan bara göra svärd och dörrar typ. Combat systemet är värdelöst i den builden osv. Hursomhelst, längtar som fan till Release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 14 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Alpha versionen sög och jag uppdaterar första posten med info om kostnad och release date ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Alpha versionen sög och jag uppdaterar första posten med info om kostnad och release date ;)Det finns en ny leak, som är samma version som alla testers använde i sina LP's. Dock har den inte alls lika mycket som ska finnas i release. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 14 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Hittade den och ska prova! Tack för tipset ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 (redigerat) Helvetes jävlar! :o Bara 2 dagar till releasen! Ska lätt köpa det på release dagen Redigerat 14 Maj 2011 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Samma här, kommer bli billigare än minecraft sägs det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Samma här, kommer bli billigare än minecraft sägs det.70 spänn (10$);) Btw tror det strider mot fuskas regler att posta den läckta versionen men om ni vill ha den så skicka ett pm så fixar jag den ;)Har själv kört den 2 dagar nu och allt funkar skitfint! Spelet äger verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Srry för dubbelpost men spelets släpps om cirka 1 timme (19:00) och jag undar hur många som ska köpa det? ;) Om flera gör det tycker jag att någon på fuska bör starta en server :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 (redigerat) Jag kan dra upp en 24/7 server, bara för oss, om någon orkar pröjsa åt mig(spelet). Skicka gärna ett PM så kan jag berätta mer.. Redigerat 16 Maj 2011 av Kuddie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 (redigerat) Jag ska köpa spelet 19:00. längtar som fan, och tiden går långsamt. Kan försöka göra server :D Redigerat 16 Maj 2011 av FaKeMyDeath Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Var kommer man kunna köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Var kommer man kunna köpa? Man kommer kunna köpa på steam, det har ännu inte kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.