ImCasualGamer Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 (redigerat) Ute nu! Nån som har lust att lägga ut 90 spänn åt mig? xD Redigerat 16 Maj 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Nu har jag fixat Terraria, min kära vän köpte det till mig, när fler har fixat det så drar jag upp en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Får det om en halvtimme, joinar gärna din server, Kuddie :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 (redigerat) Fan vad tråk att man inte har kvar nå pengar. Aja får fortsätta att köra den "läckta" versionen. Nån som har lust att gifta Terraria för lite mer än 2500fm? 1000fm är värt 30 kr. Redigerat 16 Maj 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheBloxed Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 (redigerat) Jäddra virus gör så att jag inte ka n betala Fy Fan Nu gick det pm mig om servern sen Redigerat 16 Maj 2011 av TheBloxed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Fan vad tråk att man inte har kvar nå pengar. Aja får fortsätta att köra den "läckta" versionen. Nån som har lust att gifta Terraria för lite mer än 2500fm?1000fm är värt 30 kr.Tror du allvarligt att någon har lust att köpa FM för pengar av dej?!?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 (redigerat) Tror du allvarligt att någon har lust att köpa FM för pengar av dej?!?...Ja varför inte?admin säljer ju fm, så varför kan inte jag göra samma sak? Tror du seriöst att du är cool när du håller på så? Redigerat 16 Maj 2011 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Genererar ny värld nu :D ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Alla som är intresserade av en seriös och stabil server, PMa mig så ska jag fixa allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Jädrar, spelat i 1,8 timmar nu, det är så jävla roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 17 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Hoppas dom fixar så man kan joina varandar serverar via steam ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 är just nu i mitt mansion då det är blood moon på gång :D Riktigt kul spel alltså. någon som vet hur långt ner jungle biome är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.