FreakyStyley Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Trevligt, råkade kasta ut min Grappling Hook för banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Trevligt, råkade kasta ut min Grappling Hook för banan.Riktiga män använder Ivy Whip! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Sorry för dubbelpost! Tänkte bara tipsa er om att jag har lagt upp Terraria på fuskas spelsida här! Så nu kan ni lägga in tips och fusk någonstans som t.ex ditt tipps PPP ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 (redigerat) Sorry för dubbelpost! Tänkte bara tipsa er om att jag har lagt upp Terraria på fuskas spelsida här! Så nu kan ni lägga in tips och fusk någonstans som t.ex ditt tipps PPP ;)lägger in min guide [EDIT] Ett litet tillägg i min guide Om du äger Terraria men inte din vän eller tvärtom kan ni använda denna metod. Den som ej äger Terraria loggar in på Steam kontot som har Terraria (Notera, att steam kommer att begära en säkerhetskod som skickas till E-Post-adressen som är registrerar till Steam-kontot, så ägaren av kontot kommer behövea logga in på sin E-Post och säga koden till den som inte har Terraria.) och installerar det, sen går i i offline-läge(det gör du genom att trycka på "Arkiv" sedan "Koppla ned ...") Ägaren av kontot, Det vill säga den som köpte spelet, loggar in och startar Terraria. Sedan är det bara att använda Hamachi och följa instruktionerna i spelet för hur man startar en server. Redigerat 19 Maj 2011 av PPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 lägger in min guide [EDIT] Ett litet tillägg i min guide Om du äger Terraria men inte din vän eller tvärtom kan ni använda denna metod. Den som ej äger Terraria loggar in på Steam kontot som har Terraria (Notera, att steam kommer att begära en säkerhetskod som skickas till E-Post-adressen som är registrerar till Steam-kontot, så ägaren av kontot kommer behövea logga in på sin E-Post och säga koden till den som inte har Terraria.) och installerar det, sen går i i offline-läge(det gör du genom att trycka på "Arkiv" sedan "Koppla ned ...") Ägaren av kontot, Det vill säga den som köpte spelet, loggar in och startar Terraria. Sedan är det bara att använda Hamachi och följa instruktionerna i spelet för hur man startar en server.Fixed ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Förmodligen eftersom en enchanted boomerang skadar 13 och skeletron har 6k hp. Det krävs alltså cirka 500 hits för att döda honom och det kan vara rätt svårt med en lesser...Menar du glas-blocket eller glas flaska??EDIT: Jag lyckades paja glas med en Hamaxe så det är antingen hammare elr yxa, skulle gissa på hammare ;)Glas-blocket. Aja, får försöka fixa en hammare dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Glas-blocket. Aja, får försöka fixa en hammare dårå.Inte direkt svårt... Du kan göra en av bara wood :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dampeman Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Någon som har en server uppe som vill ha lite roligt och lira lite? :rolleyes: Skulle vara roligt att spela med någon/några personer tröttnar ganska fort på att köra ensam. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Någon som har en server uppe som vill ha lite roligt och lira lite? :rolleyes: Skulle vara roligt att spela med någon/några personer tröttnar ganska fort på att köra ensam. :angry:Håller med! Fixa server någon ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Håller med! Fixa server någon ;)Du vet att det inte är speciellt svårt att hosta server?Jag har 0,9 Mbit uploadspeed, och kan endå hosta en utan lagg, bara att hosta köra med vänner (använda min guide om dom inte har spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Någon som vett något sätt att fuska till sig items? Orkar inte farma skeletons för hooks igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Finns en inventory editor där ute nånstans har jag hört, har däremot inte använt den själv. Bara att sätta igång och googla. =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.