DjLudde Skrivet 20 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 (redigerat) Provar hosta en server på 83.183.184.17 Säg till om ni kommer in ;) Btw måste jag öppna portarna? Edit: Om ni kommer in så gör helst en ny gubbe för servern så det blir jämnt! Redigerat 20 Maj 2011 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Provar hosta en server på 83.183.184.17Säg till om ni kommer in ;) Btw måste jag öppna portarna? Edit: Om ni kommer in så gör helst en ny gubbe för servern så det blir jämnt!Ja, du måste alltid öppna portar kör med Hamachi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Ja, du måste alltid öppna portar kör med HamachiJag skiter i det... Efetrsom att min far är ett jävla arsle och tar min dator får jag sitta på en risig jävla skit XP!Skulle vara najs om någon annan kunde hosta tills jag får tillbax min dator ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dampeman Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Jag ska försöka hosta. utan Hamachi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 20 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Jag ska försöka hosta. utan Hamachi.Tackar ;) IP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Finns en inventory editor där ute nånstans har jag hört, har däremot inte använt den själv.Bara att sätta igång och googla. =OHittade den! :DTack för tipset ;) Lägger till i huvudinlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Snart har man full Shadow Armor då :D Är det någon har som har tagit sig till "endgame" ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Snart har man full Shadow Armor då :D Är det någon har som har tagit sig till "endgame" ännu?Endgame?? Har 22 timmars playtime och har/har haft i stort sett alla items förutom starfury, lucky horseshoe, sunfury och cobalt helm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Vill gärna joina en server. PM eller skriv i tråden om jag kan vara med i någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 (redigerat) Kommer hosta en server hela kommande veckan ;) Redigerat 22 Maj 2011 av DjLudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Jävlar, spelade online med en kompis och så klart råkade jag säga "Tänk om det är ett Floating Island alldeles ovanför vårat hus!", sen sköt jag ett Meteor Shot upp i luften och såklart studsade det tillbaks. Jag har även hittat ett Demon altar rakt under mitt hus på en annan sparning. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Kommer hosta en server hela kommande veckan ;)Får man vara med? Har nu hela Molten Armor Kitet och Pick och Hama axes. Sunfury har jag också samt Ivy Whip. Tog en jävla massa tid. Har byggt ett Fortress då jag ska vara redo för goblins. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.