Hoppa till innehåll

Debiteras Inte


JJespeRR

Rekommendera inlägg

Va f*n e de som har hänt? Alltså, jag la in ett kreditkort på Xboxet, och köpta 1 månad Live. Men nu sen typ första Maj tror jag, så har det blivit så att när jag connectar till Live så står det typ att jag måste lägga till ett nytt kreditkort eller redigera de nuvarande. Och på deras hemsida när jag loggar in så står det " Kreditkortet debiteras inte " och kreditkortet är ett e-kort via Swedbank. Och jag har Live til 25 Maj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

det dummaste man kan göra är att länka kortet till xboxet.. kolla bara vad som hände med PSN, det blev hackat och de har säkert tagit flera kontonummer på grund av att man har länkat kortet till kontot.

 

lite off-topic men whatever

Microsoft är ganka mycket säkrare och vågar också lova att dom har krypterat all sin information till skillnad från sony.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det dummaste man kan göra är att länka kortet till xboxet.. kolla bara vad som hände med PSN, det blev hackat och de har säkert tagit flera kontonummer på grund av att man har länkat kortet till kontot.

 

lite off-topic men whatever

Sony sparade inte CVC-koden så tror knappast någon har lyckats fått pengar stulna därifrån.

 

Men inget system är väl säkert, det säkraste är nog att köpa typ presentkort med kontanter..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sony sparade inte CVC-koden så tror knappast någon har lyckats fått pengar stulna därifrån.

 

Men inget system är väl säkert, det säkraste är nog att köpa typ presentkort med kontanter..

Tror det finns sidor som inte kräver CVC-kod faktiskt : o

 

 

OnT: Prova ta bort och ange allt igen? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...