JJespeRR Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Skrivet 8 Maj 2011 Va f*n e de som har hänt? Alltså, jag la in ett kreditkort på Xboxet, och köpta 1 månad Live. Men nu sen typ första Maj tror jag, så har det blivit så att när jag connectar till Live så står det typ att jag måste lägga till ett nytt kreditkort eller redigera de nuvarande. Och på deras hemsida när jag loggar in så står det " Kreditkortet debiteras inte " och kreditkortet är ett e-kort via Swedbank. Och jag har Live til 25 Maj. Citera
CeZ Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Skrivet 8 Maj 2011 Maestro eller Visa Electron? Tror inte dom fungerar. Citera
Touchmagic Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Skrivet 8 Maj 2011 det dummaste man kan göra är att länka kortet till xboxet.. kolla bara vad som hände med PSN, det blev hackat och de har säkert tagit flera kontonummer på grund av att man har länkat kortet till kontot. lite off-topic men whatever Citera
Dawgz Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Skrivet 20 Maj 2011 Är du säker på att du har pengar på kortet? Citera
CeZ Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Skrivet 20 Maj 2011 det dummaste man kan göra är att länka kortet till xboxet.. kolla bara vad som hände med PSN, det blev hackat och de har säkert tagit flera kontonummer på grund av att man har länkat kortet till kontot. lite off-topic men whateverMicrosoft är ganka mycket säkrare och vågar också lova att dom har krypterat all sin information till skillnad från sony. Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Skrivet 20 Maj 2011 det dummaste man kan göra är att länka kortet till xboxet.. kolla bara vad som hände med PSN, det blev hackat och de har säkert tagit flera kontonummer på grund av att man har länkat kortet till kontot. lite off-topic men whateverSony sparade inte CVC-koden så tror knappast någon har lyckats fått pengar stulna därifrån. Men inget system är väl säkert, det säkraste är nog att köpa typ presentkort med kontanter.. Citera
Diminished Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Skrivet 20 Maj 2011 Sony sparade inte CVC-koden så tror knappast någon har lyckats fått pengar stulna därifrån. Men inget system är väl säkert, det säkraste är nog att köpa typ presentkort med kontanter..Tror det finns sidor som inte kräver CVC-kod faktiskt : o OnT: Prova ta bort och ange allt igen? :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.