joakim10 Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 asså jag är live men får inte spela live. helt plötsligt så kunde jag spela live på mw2, men bara en helg sen så kunde jag inte det igen :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 asså jag är live men får inte spela live. helt plötsligt så kunde jag spela live på mw2, men bara en helg sen så kunde jag inte det igen :angry:Skriv ordentligt.Det kanske var helgen där alla hade gratis Xbox Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 12 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2011 ^ Just det. Det finns 2 sorters Xbox Live, silver, och guld. Med silver så kan du gö det flesta med live typ gå till marketplace och ladda ner demos och sånt, men med guld så kan du spela live och få tillgång till nya demos fast Xbox Live Guld kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 13 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2011 ^ Just det. Det finns 2 sorters Xbox Live, silver, och guld. Med silver så kan du gö det flesta med live typ gå till marketplace och ladda ner demos och sånt, men med guld så kan du spela live och få tillgång till nya demos fast Xbox Live Guld kostar.Nej?Med silver kan du typ patcha spel, sen är det typ inget mer med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 14 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2011 Man kan visst ladda ner demos när man är silver. EPIC FAIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Man kan visst ladda ner demos när man är silver. EPIC FAILOj, förlåt att jag hade fel, det skall aldrig hända igen. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawgz Skrivet 27 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2011 Använder du router? Är du säker på att den fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ponberg Skrivet 8 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2011 om du har gold så måste du joina varje gång du startar xboxet. det gör du om du trycker på den i mitten (kommer inte ihåg vad den heter) och sen join xbox live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.