KeeperofMee Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 (redigerat) Jag ska beställa Cooler Master Elite 310 blå! är det någon annan som har ett Cooler Master Elite 310 ? berätta gärna typ vad är bra, vad är dålig. får nyare grafik kort plats i det? Redigerat 15 Maj 2011 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 1. Jag ska beställa Cooler Master Elite 310 blå!2. är det någon annan som har ett Cooler Master Elite 310 ? 3. berätta gärna typ vad är bra, vad är dålig. 4. får nyare grafik kort plats i det?1. Kul för dig då2. Finns flera miljoner som har ett likadant3. Har du hört talas om reviews?4. Alla grafikkort är olika långa, smartass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 15 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 3. Japp och har tittat men jag undrar vad andra på fuska tycker och du är 14 och borde fatta det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 3. Japp och har tittat men jag undrar vad andra på fuska tycker och du är 14 och borde fatta det !man vet aldrig med 11 åringar, dom tänker på sitt egna konstiga vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Nej, bara grafikkort som skapades innan 1990 får plats. True story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Köt ett 430 istället, så mycket mer bara för en extra hundring (långa grafikkort, dammfilter, svartlackad insida, plexisida). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2011 Bättre att sikta på något över 500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Köt ett 430 istället, så mycket mer bara för en extra hundring (långa grafikkort, dammfilter, svartlackad insida, plexisida).Det ända "Problem" med det chassit skulle vara att PCI plåtarna inte går att sätta tillbaks efter att man "brutit" loss dem. Men det är ingenting, bara att ta loss de man behöver ta loss :P. Prisvärt chassi: http://www.inet.se/artikel/6901303/cooler-master-elite-430 *Kul notis; Klarar även HD 6990 :D* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 16 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2011 Kan ju även påpeka att jag sitter på ett Cooler Master 430 och är helnöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.