JJespeRR Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Skrivet 15 Maj 2011 Hej det är så att jag tänkte kolla på eurovision på min Sony Ericsson xperia x8 men jag undrar hur mycket Internet i Mb det drar att kolla på svt play i 1 timme, och hur mycket blir det då om eurovision är 3 timmar? Och sen undrar jag hur mycket Internet det dra för youtube videos, både hq o vanlig kvalité. Citera
Mumutio Skrivet 15 Maj 2011 Rapport Skrivet 15 Maj 2011 (redigerat) Hej det är så att jag tänkte kolla på eurovision på min Sony Ericsson xperia x8 men jag undrar hur mycket Internet i Mb det drar att kolla på svt play i 1 timme, och hur mycket blir det då om eurovision är 3 timmar? Och sen undrar jag hur mycket Internet det dra för youtube videos, både hq o vanlig kvalité.Skulle gissa på att det kan vara uppemot 2 GB. Mellan 1 och 2 förmodligen. Men det verkar ju lite konstigt i och med att eurovision var igår... Redigerat 15 Maj 2011 av Mumutio Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.