Hoppa till innehåll

Mgs 2

Rekommendera inlägg

Hej. Jag tänkte just på en sak.

Vart i hela fridens namn tar Revolver Ocelot vägen.

Vad jag minst åker han iväg med en Metal Gear Ray. Sen är han helt plötsligt borta. Måste kolla igenom filmvideosekvenserna en extra gång för att se vart han verkligen tar vägen.

Vem vet han kanske är kvar i Mgs3.

Det känns rätt konstigt att någon bara kan försvinna sådär. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är Big Boss, njaaa... då blir nog spelet rätt tråkigt då Snake är absolut mycket roligare att spela med. Big Boss är för stor och klumpig för att kunna smyga sig förbi vakter vilket förmodligen gör allt till ett stridsspel om man är Big Boss.

Men jag undrar fortfarande vart Revolver Ocelot tog vägen. Ingen som vet.

När jag tänker noga efter så kan jag inte minnas att Revolver Ocelot dog i Mgs2.

Så vart tog han vägen. Han kan ju inte bara försvinna så där helt plötsligt... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är Big Boss, njaaa... då blir nog spelet rätt tråkigt då Snake är absolut mycket roligare att spela med. Big Boss är för stor och klumpig för att kunna smyga sig förbi vakter vilket förmodligen gör allt till ett stridsspel om man är Big Boss.

När jag tänker noga efter så kan jag inte minnas att Revolver Ocelot dog i Mgs2.

Så vart tog han vägen. Han kan ju inte bara försvinna så där helt plötsligt... :P

Då Snake är en klon av Big Boss så borde det inte vara någon skilnad mellan deras smygförmåga, i MGS3 borde Big Boss vara i samma ålder som Snake är i MGS2.

När man slagit Metal Gear Ray i slutet av MGS2 så försvinner Ocelot in i en Metal Gear Ray hoppar ner i vattnet, det är det sista man ser av honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Förhoppningsvis får vi se vart han tog vägen i MGS4 om det blir något MGS4 då alltså. För Mgs3 har tagit god tid på sig nu...

Då snake hoppar efter Ocelot borde ju Snake veta vart Ocelot tog vägen. Eller?

Snake kan ju knappast ha brottat ner en Metal Gear Ray i vattnet heller?

Och jag håller fortfarande fast vid att Big Boss är för klumpig för att smyga.

Se bara på hans enorma uniform.

Redigerat av Mehere
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I slutet av MGS2 säger Snake att han lyckades sätta fast en sändare på Ocelots Metal Gear Ray, och därför kan spåra den.

Kollade just på senaste MGS3 trailern och där ser man huvudpersonen som ser ut som Snake fast han har en lapp över ena ögat, precis som Big Boss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då måste det vara fel för Snake är huvudpersonen i 3:an också fast han bara runt 20 han runt 30 i 2:an (om inte mer). Ocelot dör på sett och viss Liquid tar över honom helt slutet. Det finns alltså ingen Ocelot längre han är nu liquid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur fasiken vet du det?

Eftersom han är en klon så kan det inte vara nån skillnad.

"Då måste det vara fel för Snake är huvudpersonen i 3:an också fast han bara runt 20 han runt 30 i 2:an "

Det är omöjligt. Man kan inte vara Snake i MGS 3. Menar ni att Snake är 60 år gammal i MGS 1 och 2 ? :S

Rätt omöjligt om ni frågar mig....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju TV-Spel där är i ingeting omöjligt! Det ÄR! snake i MGS 3 med sen får ni tro att det är Big Boss om ni vill men i så fall så dödar man sinna egna gubbar vilket skulle vara ganska sjukt. även liquid finns med så det måste ju vara Snake eftersom dom klonades samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...