azazoo Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Hej! jag har laddat ner portal prelude gratis från internet. men när jag har instalerat spelet så står det att jag ska starta om steam villket jag gorde. men sen när jag tryckte på library så fanns inte spelet med... det hände samma sak med garrys mode. så om någon vet hur jag ska göra för att starta spelet så snälla skriv det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Det kanske är för att du inte köpt spelen? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azazoo Skrivet 17 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2011 Det kanske är för att du inte köpt spelen? :rolleyes:kanske... men jag laddade ner zombie master 1.2.1 lagligt denna gång. och det fungerar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2011 Du måste ha vanliga portal för att spela Portal Prelude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
azazoo Skrivet 20 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Du måste ha vanliga portal för att spela Portal Prelude.jag har det... men som ett non-steam game. eller mosste man ha det på steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2011 Ja, självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.