Gäst Frooz Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Brukar ni ge er mamma presenter på morsdag!? skälv säger vi bara "grattis på morsdag " sen går vi till skolan !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Brukar inte Mors Dag vara på en söndag? <_< Klart att hon ska ha presenter då. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 deklart att jag ger presenter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Mm mamma ska ha sin present Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Brukar inte Mors Dag vara på en söndag? <_< Klart att hon ska ha presenter då. :D Det var ett exempel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Hon får en present lr 2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag tänkte ge min mamma en smör kniv som jag gjort på slöjden fast det måste oljas och vi har slöjd på torstagar och då är vi lediga fast nästa torsdag så åker jag till stockholm och näst nästa torsdag så har vi ingen slöjd för då ska vi träna sommar avslutning sånger och näst näst nästa torstag så är det skolavlutning och när jag går i 5:an då får jag göra klart smör kniven :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg