Pomegranate Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Jag har funderat på att köpa minecraft men jag har hört att det är en liten chans att man inte får spelet när man har betalat för det. Så jag undrar om rykterna är sanna eller falska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Det är väl jävligt självklart att du får det som du betalar för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HHAHA Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 känner en kompis som köpte det, men han fick det inte. Jag vet dock inte hur vanligt det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Bara falska rykten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 känner en kompis som köpte det, men han fick det inte. Jag vet dock inte hur vanligt det är.Då är det hans som har gjort fel. Minecraft är idiotsäkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 (redigerat) nu fick man ju 2 olika svar :unsure: Får väl vänta på lite fler svar innan jag köper det. Redigerat 21 Maj 2011 av Amir23 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 nu fick man ju 2 olika svar :unsure:Får väl vänta på lite fler svar innan jag köper det.Jag köpte mitt konto för typ 1 vecka sedan och jag har fått den? Dom som sprider ryktena måste vara idioter som failar med att betala när det är idiotsäkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 nu fick man ju 2 olika svar :unsure:Får väl vänta på lite fler svar innan jag köper det.Självklart får du det, va inte så jävla fånig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Klart som fan du kommer få det du köper (om du köper på minecrafts hemsida)... Däremot om du köper det "billigare" på en annan sida så finns det en stor risk att du inte får det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 21 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 (redigerat) Dom är falska, men det är bra att du är försiktig när det gäller så stora summor som 93kr. Redigerat 21 Maj 2011 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2011 Dom är falska, men det är bra att du är försiktig när det gäller så stora summor som 93kr.I lol'dIofs kan det vara en stor summa om man är yngre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg