fubbis Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 NYAN CAT GHAST: Gjord av mig själv, prenumerera för mer minecraft filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Såg bra ut ;) Vilket program? Du får en sub av mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Jag använde camtasia studio (sämst val). Jag gjorde två bilder på en ghast och sen uprepade dem och la ihop det klippet till en lång film. Jag använde det bara gör att det inte laggade så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 Jag använde camtasia studio (sämst val).Jag gjorde två bilder på en ghast och sen uprepade dem och la ihop det klippet till en lång film.Jag använde det bara gör att det inte laggade så mycket.OkSpred din video lite för att den va så jävla ball :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 22 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2011 TACK!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg