Gäst Soffan Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 Många SW fans kommer nog gilla denna nyhet! Det ska nu komma en DVD Box med delarna IV-VI. Det kommer vara extramaterial på alla 3 filmer och den ska visst komma ut den 20 sept. Citera
Gäst Golden Star Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 det har ju redan kommit ut dem filmerna på dvd! :o ;) Citera
Gäst Golden Star Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Skrivet 17 Maj 2004 4-5?? Har dom kommit ut på DVD? ja, 4-6!på en trilogi box! Citera
Gäst Soffan Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 Oj... Har den? :blink: Oj då måste jag köpa den! Citera
Gäst Golden Star Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 Oj... Har den? :blink: Oj då måste jag köpa den! det har kommit ut för länge sedan!kanske till och med ett år sedan! :huh: Citera
Skywalker Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Skrivet 18 Maj 2004 ehh, jag tror ni missförstår varandra. efter nypremiären på de gamla filmerna kom en VHS-box med de gamla episoderna. nu iår kommer en DVD-box med samma filmer. George Lucas har tidigare vägrat att släppa ut dem på DVD. Funderar på att köpa boxen, men njuag vill helst inte köpa den om det kommer en box med båda triliogier om nåt år. men Extramaterialet ska visst vara riktigt häftigt. Läs mer på StarWars.com, kanske finns lite på svenska på starwars.nu Citera
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 ehh, jag tror ni missförstår varandra. efter nypremiären på de gamla filmerna kom en VHS-box med de gamla episoderna. nu iår kommer en DVD-box med samma filmer. George Lucas har tidigare vägrat att släppa ut dem på DVD. Funderar på att köpa boxen, men njuag vill helst inte köpa den om det kommer en box med båda triliogier om nåt år. men Extramaterialet ska visst vara riktigt häftigt. Läs mer på StarWars.com, kanske finns lite på svenska på starwars.nu hur mycke ska den boxen kosta? Citera
Gäst Golden Star Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Skrivet 19 Maj 2004 (redigerat) 600 kr ungefär kostar det 600 spänn???!! :huh: ass mycke! :angry: Var kan man köpa den?du kan säkert köpa det i siba, elgiganten! :P Redigerat 19 Maj 2004 av Silver Star Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.