DjLudde Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 (redigerat) Byggde den här på 1 timme och 30 min ;) Säg vad ni tycker :D! OBS! Det som ser ut att vara ett block är egentligen 2x2 Jag gör en ny video efter 50 likes! Redigerat 23 Maj 2011 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 23 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 La till videon nu och skulle uppskatta att höra vad ni tycker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Blev ju riktigt bra, bra jobbat! "gillade" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 YEAAAHH!!! ;: NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN NYAN!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 23 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Tackar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Har sett många sådana, skulle aldrig orka göra en själv "Gillade" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 23 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Har sett många sådana, skulle aldrig orka göra en själv"Gillade"Tack! ;) Väntar till 50 sen gör jag ny! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Vad är det som du har brevid din inventory, det du bara drar över för att få mer av den ullen du behöver ? Sugen på och börja bygga stort jag med, blir lite segt att sitta o kolla upp nummer hela tiden och skriva in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 23 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Vad är det som du har brevid din inventory, det du bara drar över för att få mer av den ullen du behöver ?Sugen på och börja bygga stort jag med, blir lite segt att sitta o kolla upp nummer hela tiden och skriva in.Ett mod som heter TooManyItems ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 23 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Ett mod som heter TooManyItems ;)Kodos for you sir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 23 Maj 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2011 Kodos for you sirNp! Hoppas du vet hur man lägger in mods Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 24 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2011 Bra jobb! Kommenterade även på ditt youtube klipp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg